displaying gml in mapframe?

Michael Schulz
Hi,

I would like to display the result of a database query, that is returned
as gml features (polygons) in the mapframe. A little bit like the demo
of the PLZ-gazetteer, but unfortunately i cannot use the mapbender
gazetteer module, since i want to use a variable query-string (i.e. the
where clause of an sql query).

In principle i want to use the displaying of the gml features as in the
demo, but with another "data source". Is that possible?

-----------

Hallo,

ich würde gerne das Ergebnis einer Datenbankabfrage, das in Form von gml
zurückgeliefert wird im mabender mapframe darstellen. In etwa so wie bei
der wfs-gazetteer Demo (PLZ), nur kann ich das mapbender gazetteer-modul
nicht verwenden, da meine Abfrage an die Datenbank sehr variabel sein
soll (ein beliebiger SQL-where Teil).

Im Prinzip würde ich dafür gerne die Darstellungsfunktion der PLZ-Demo
verwenden, aber mit einer anderen "Datenquelle". Ist sowas denkbar?

Viele Grüße, Michael

Michael Schulz                            [hidden email]

in medias res  Gesellschaft für Informationstechnologie mbH

In den Weihermatten 66              Tel +49 (0)761 556959-5
79108 Freiburg                      Fax +49 (0)761 556959-6

                www.webgis.de / www.zopecms.de