[Valencia] Nº273: xfiles, etiquetes, ferrocarrils, mayes, osm

[Valencia] Nº273: xfiles, etiquetes, ferrocarrils, mayes, osm

Raf Roset

Mapa interactiu amb tots els casos investigats per X-Files via @realivansanchez
http://www.geography.wisc.edu/courses/geog572/f12/roberts/index.html

Anàlisi dels canvis i les relacions entre les etiquetes a OSM via @realivansanchez
http://matiasdahl.iki.fi/2015/finding-related-amenity-tags-on-the-openstreetmap

Evolució en mapes de la xarxa ferroviària espanyola 1860-1985 via @realivansanchez
http://www.geotren.es/blog/como-era-la-red-ferroviaria-espanola-en-1860-1880-1941-1948-y-antes-de-1985/

El Codex Dresdensis digitalitzat en alta resolució i consultable online interactivament via @realivansanchez
http://blattspinat.com/index.php/posts/maya-codex-in-2-2-gigapixeln

L'experiència personal d'un usuari que ja fa 10 anys que col·labora a OSM via @realivansanchez
https://www.openstreetmap.org/user/maning/diary/37779

Ivan
Raf

Re: [Valencia] Nº273: xfiles, etiquetes, ferrocarrils, mayes, osm

Rafael Oliete Ballester
Estarà avorrit Iván? Que continue que continue.. així tots els
geoinquietos ho agrairem :)

Salutacions des de la terreta
Rafael Oliete i Ballester

> [...]
>
> Ivan
> Raf

Re: [Valencia] Nº273: xfiles, etiquetes, ferrocarrils, mayes, osm

Iván Sánchez Ortega
El Jueves 21. enero 2016 16.47.45 Rafael Oliete Ballester escribió:
> Estarà avorrit Iván? Que continue que continue.. així tots els
> geoinquietos ho agrairem :)

Nanos, seguro que yo no soy el único que cuando ve un enlace a un mapa curioso
se lo envía sin pensárselo dos veces a Raf, ¿verdad?

¿Verdad?

--
Iván Sánchez Ortega <[hidden email]> <[hidden email]>
<[hidden email]>

Re: [Valencia] Nº273: xfiles, etiquetes, ferrocarrils, mayes, osm

Raf Roset
idunno, però darrerament està enviant una pila de coses, i jo li ho agraeixo molt. Es una gran ajuda i troba enllaços a coses que a mi m'han passat per alt!

Raf

El dia 21 de gener de 2016, 16:47, Rafael Oliete Ballester <[hidden email]> ha escrit: