Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 113, número 4

Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 113, número 4

Miquel Pujol Garcia-6
Jo m'apunto a una geocalçotada !!!

Jajajaja... tarugoconf: aguanta'm la cervesa !!!

Per autocars, jo conec l'empresa https://www.sagales.com. Són de Granollers,
molt competitius i fan serveis a la carta. Pregunto i dic...
1 dia d'autocar; Aprox: 30 persones (potser un minibus és suficient). Barcelona <-> Tarragona.

Tot i així, us comento que a Les Franqueses del Vallès, exactament a Llerona, en un entorn molt rural,
es fa cada any una calçotada popular el segon diumenge de febrer. Molt ben organitzada i comunicada
per la línia de rodalies R3.

Keep in touch !!!!
Miquel Pujol Garcia

AdverbiodeLugar.International™

Telf: +34607938686

Missatge de l'adreça <[hidden email]> del dia dt., 18 de juny 2019 a les 8:05:
Envieu les aportacions de Barcelona a la llista de correu a
        [hidden email]

Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web,
aneu a
        https://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/barcelona
o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge
amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
        [hidden email]

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de
manera que sigui més específica que "Re: Contents of Barcelona
digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: Geocalçotada Mig Any (Raf Roset)
   2. Re: Geocalçotada Mig Any (Paulino Vallejo Climent)
   3. Re: Geocalçotada Mig Any (Raf Roset)
   4. Re: Geocalçotada Mig Any (Jessica Sena)

Message: 1
Date: Tue, 18 Jun 2019 07:17:49 +0200
From: Raf Roset <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>
Subject: Re: [Geoinquiets Barcelona] Geocalçotada Mig Any

Potser 50 persones sigui molt agosarat, ja que darrerament el sector geo
són sempre les mateixes 20 o 25 persones.
Alguna empresa d'autocars que pogueu recomanar? Jo només conec
https://www.dani-mar.com/ca/ de primera mà.
Sortir a les 1230 de Barcelona per anar a Tarragona (un 90 minuts de
viatge) per dinar a les 1400 i tornar a les 1700 per ser a Barcelona de nou
a les 1830. Preus?

Raf

Missatge de Raf Roset <[hidden email]> del dia dg., 16 de juny 2019 a
les 20:22:

Un document HTML ha estat eliminat...

------------------------------

Message: 2
Date: Tue, 18 Jun 2019 07:42:39 +0200
From: Paulino Vallejo Climent <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

Magnífica idea Raf!!!

L'empresa Bello m'han dit que son bastant econòmics, però no en se de preus

Message: 3
Date: Tue, 18 Jun 2019 07:47:23 +0200
From: Raf Roset <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

La idea és de @verhka durant la Geocamp: imitar la festa de Mig Any
d'Alacant (juny geopaella, febrer geocalçotada).
Si funciona i/o s'evoluciona una mica és pot acabar convertint en una
tarugoconf? Aguanta'm la cervesa un moment....

Raf

Missatge de Paulino Vallejo Climent <[hidden email]> del dia dt.,
18 de juny 2019 a les 7:42:

Message: 4
Date: Tue, 18 Jun 2019 08:05:11 +0200
From: Jessica Sena <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

Bones,

a mi la idea em sembla súper bona i engrescadora raf!

De tema lógística puc aportar poc, però la idea de moure-ho via meetup em
sembla bona també. Potser es podria parlar amb l'actig per treure-ho a la
seva pàgina?

O fer un crowdfunding per obrir una pàgina pròpia de geoinquiets i així a
més tenir el meetup disponible per futures xerrades? Què us sembla?

Jess
Un document HTML ha estat eliminat...