Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 109, número 3

Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 109, número 3

Miquel Pujol Garcia-4
Moltíssimes gràcies Sergi i Carlos !!! Solucionat !!!

Hi ha dos modes d'exportació. Un està al menú PROJECTE (pots exportar tot el projecte de cop)
i l'altre és el SAVE AS... de la capa activa. Jo ho feia per la capa activa.

Geosalutacions,
--------------------------------
Miquel Pujol Garcia
Brand Manager sitio®
Phone <a href="tel:607%2093%2086%2086" value="+34607938686" style="font-size:12.8px;color:rgb(17,85,204)" target="_blank">+34607938686
--------------------------------

Missatge de l'adreça <[hidden email]> del dia dt., 5 de febr. 2019 a les 13:31:
Envieu les aportacions de Barcelona a la llista de correu a
        [hidden email]

Per a subscriure-us o cancel·lar subscripcions a través de la web,
aneu a
        https://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/barcelona
o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge
amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
        [hidden email]

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de
manera que sigui més específica que "Re: Contents of Barcelona
digest..."

Temes d'avui:

   1. Re: Shp to DXF amb QGIS (Sergi Gumà)
   2. Re: Shp to DXF amb QGIS (Carlos López PSIG)
   3. #siglibre2019: Inscripción abierta, talleres y envío de
      comunicaciones (josep sitjar)

Message: 1
Date: Tue, 05 Feb 2019 10:17:03 +0100
From: Sergi Gumà <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>
Subject: Re: [Geoinquiets Barcelona] Shp to DXF amb QGIS

Bon dia,

és canvi de software, però l'exportació que fa el MiraMon a dxf està
molt bé ja que pots indicar quin camp de la taula d'atributs et
diferenciarà els elements per capes. O totes les entitats en una única
capa.

Res, com a comentari.

Salutacions

Sergi Gumà

A 04-02-2019 19:50, Miquel Pujol Garcia escrigué:

Links:
------
[1] tel:607%2093%2086%2086
Un document HTML ha estat eliminat...

------------------------------

Message: 2
Date: Tue, 5 Feb 2019 10:42:05 +0100
From: Carlos López PSIG <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

Bon dia a tots,
Miquel, quan exportes a dxf has de triar quina capa exportes i a la columna
de la dreta pots indicar quin cap s'agafarà com nom de layer (Atributo de
la capa de salida)
A nivell de simbologia l'hauràs de treballar després amb l'AutoCAD, si no
recordo malament.

Salutacions,

* <http://psig.es>*
*PSIG*
Implementació, gestió i formació SIG

*Carlos López Quintanilla*

www.psig.es
[hidden email]
+34 699.680.261

Nota legal: Este mensaje y cualquier archivo adjunto está destinado
únicamente a la
persona a quien se dirige y es confidencial. Si usted ha recibido este
mensaje por
error, por favor, comuníqueselo al remitente y bórrelo inmediatamente. La
utilización ,
revelación y/o reproducción del mensaje puede constituir un delito.

Protección de Datos: Le informamos que sus datos de contacto electrónico se
hallan
incorporados a un fichero titularidad de CARLOS LÓPEZ QUINTANILLA, al
objeto de
envío de información, respuesta a consultas y contactos genéricos.
Puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, cancelación y
oposición que
establece la LOPD en cualquier momento, mediante escrito, acompañado de
copia de
documento oficial que le identifique, dirigido a CARLOS LÓPEZ QUINTANILLA
CL. P
arellada, 8 E2 de Corbera de Llobregat, 08757-Barcelona.

También podrá oponerse a nuestros envíos de comunicaciones comerciales
(Art.21.2
de la LSSI) a través de la siguiente dirección de correo electrónico:
[hidden email]

Message: 3
Date: Tue, 5 Feb 2019 13:04:31 +0100
From: josep sitjar <[hidden email]>
To: [hidden email]
Subject: [Geoinquiets Barcelona] #siglibre2019: Inscripción abierta,
        talleres y envío de comunicaciones

Hola,

Os anunciamos que se ha publicado el programa de talleres que se
llevarán a cabo durante las Jornadas de SIG libre en la Universitat de
Girona el 30 de mayo [1]
<http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre/talleres/> y que ya está
abierta la inscripción a las jornadas con dos modalidades de inscripción
[2]. <http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre/inscripcion/>

Convocatoria abierta de comunicaciones.

Recordad que sigue abierta la convocatoria para el envío de
comunicaciones para las Jornadas de SIG libre.

Pueden participar todas aquellas personas interesadas en las tecnologías
libres geoespaciales, los datos abiertos y el conocimiento libre.

El límite para la presentación de resúmenes es el *3 de marzo de 2019* [3]

[1]http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre/programa-talleres-2019/

[2]http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre/inscripcion/

[3]http://www.sigte.udg.edu/jornadassiglibre/comunicaciones/

Saludos y ¡os animamos a participar y a compartir vuestros proyectos!

--
*Josep Sitjar Suñer*
Servei de Sistemes d'Informació Geogràfica i Teledetecció

Twitter @SIGTE_UDG <http://twitter.com/SIGTE_UDG> | @SIGLibreGirona
<https://twitter.com/siglibregirona>
Un document HTML ha estat eliminat...

Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 109, número 3

Carlos López PSIG
Bones,
Doncs és força més complet si ho fas pel menú "Projecte >> Import/Export >> Export to DXF"
Així podràs fer el que necessites i exportar diverses capes de cop, triar un cap d'una capa com a nom del layer, etc...

Salutacions,

Date: Tue, 05 Feb 2019 10:17:03 +0100
From: Sergi Gumà <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

> [...]

> i res de res. Només guarda colors, no noms de capa.
>
> Algú ha hagut de fer exportacions d'aquest estil amb molts elements diferenciats?

Links:
------

Date: Tue, 5 Feb 2019 10:42:05 +0100
From: Carlos López PSIG <[hidden email]>