Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 102, número 1

Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de Barcelona, vol 102, número 1

Miquel Pujol Garcia-4
ACTIVITAT DRONES
Per si algú s'ha apuntat als Drons i no ha funcionat, feu-ho per mail o
per telèfon, i ja us enviaran les dades per fer transferència.

Mail --> [hidden email]
Subjecte mail --> Inscripció activitat Drones 27 de juliol
Telèfon --> 93 879 01 76

RELLEU RAF
El relleu d'en Raf és un repte de finura, criteri, constància, etc etc etc...
SI !!! L'hem de RE-LLEVAR !!! ;-)

Salut+acions !!!
-------------------------------
Miquel Pujol Garcia
Brand Manager sitio™
Phone <a href="tel:607%2093%2086%2086" value="+34607938686" style="color:rgb(17,85,204)" target="_blank">+34607938686
o bé, si voleu utilitzar el correu electrònic, envieu un missatge
amb la paraula «help» a l'assumpte o al cos del missatge, adreçat a
        [hidden email]

Podeu dirigir-vos a la persona encarregada de la gestió de la llista

En respondre, és recomanable que editeu la línia de l'Assumpte, de
manera que sigui més específica que "Re: Contents of Barcelona
digest..."

Temes d'avui:

   1. Nº903: verd, habitatge, lava (Raf Roset)
   2. Re: 27 de Juliol --> Visita al Barcelona Drone Center de
      Moià. (Oscar Fonts)
   3. Re: Ups, ostres !!! (Oscar Fonts)
   4. Re: Ups, ostres !!! (Isaac Besora i Vilardaga)
   5. Re: Nº900: arqueopaisatge, hip-hop, desertificació, Londres
      (Enric Rodellas)

Message: 1
Date: Mon, 2 Jul 2018 06:26:08 +0200
From: Raf Roset <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>,  "Geoinquietos
        Valencia (lista)" <[hidden email]>
Subject: [Geoinquiets Barcelona] Nº903: verd, habitatge, lava

Un projecte per transformar les illes de vegetació entre els blocs de
vivendres de Moscú en un parc verd urbà de dimensions gegants
http://dvorulitsa.moscow/eng/

Llogar o comprar: com han fet el mapa que mostra la relació entre llogaters
i propietaris als barris i les ciutats dels USA, amb dades 2010 parcialment
anonimitzades
https://hackernoon.com/renters-and-owners-visualizing-every-person-in-the-us-ba97d3c49c02

Model 3D fet amb diversos núvols de punts i altres fonts de dades del volcà
Kilauea i les fissures per on es buida la lava
http://kilauealidar.com/

Raf (97)
Un document HTML ha estat eliminat...

------------------------------

Message: 2
Date: Mon, 2 Jul 2018 09:52:53 +0200
From: Oscar Fonts <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>
Subject: Re: [Geoinquiets Barcelona] 27 de Juliol --> Visita al
        Barcelona Drone Center de Moià.

Bien, en tenia ganes!
Hem intentat convidar als de CatUAV als Geoinquiets en més d'una ocasió,
sense èxit...

He intentat inscriure-m'hi. I m'ha donat error en seleccionar pagament amb
visa. Per si ho intenteu, potser millor indiqueu CCC.

Salut,

Oscar.

> *Geoinquiets i Geoinquietes,*
>
> El 27 de juliol, la seu del Vallès Oriental-Occidental de Col·legi
> d'Aparelladors
> organitza una visita al Barcelona Drone Center. Preu 25€+IVA. Inscripcions
> a:
> https://www.apabcn.cat/ca_es/agenda/Pagines/La-tecnologia-
> DRON-Visita-a-BCNDrone-Center.aspx#.WzCFtiX0eYk.email
>
> Salut+acions,

Oscar Fonts
www.geomati.co <http://geomati.co>
Un document HTML ha estat eliminat...

------------------------------

Message: 3
Date: Mon, 2 Jul 2018 10:06:59 +0200
From: Oscar Fonts <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>
Subject: Re: [Geoinquiets Barcelona] Ups, ostres !!!

Jo m'apunto a intentar-ho, però ni de conya tinc el que s'ha de tenir
(temps i constància), i hauriem de veure si es pot col.lectivitzar l'esforç.

Estic intentant acotar dates amb en Raf perquè ens passi el know-how.

Algú més es compromet, si més no, a valorar-ne la viabilitat?

Slt.

Message: 4
Date: Mon, 2 Jul 2018 10:20:39 +0200
From: Isaac Besora i Vilardaga <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>

Jo m'apunto.
Podríem mirar d'automatitzar-ho de forma que agafés un llistat d'enllaços i
descripcions d'algun lloc (un repo de github per exemple) i ell sol els
enviés al mail, els pengés al twitter, etc.

El dl., 2 de jul. 2018 a les 10:06, Oscar Fonts (<[hidden email]>)
va escriure:

Message: 5
Date: Mon, 2 Jul 2018 10:23:00 +0200
From: Enric Rodellas <[hidden email]>
To: Geoinquiets Barcelona <[hidden email]>
Cc: "Geoinquietos Valencia (lista)" <[hidden email]>
Subject: Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº900: arqueopaisatge, hip-hop,
        desertificació, Londres

Raf:
Rellevar-te?
No demanis impossibles.
Enric Rodellas

El dc., 27 de juny 2018, 06:25, Raf Roset <[hidden email]> va escriure: