Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 91, Nummer 7

Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 91, Nummer 7

Luuk Schaminee-2
Rob van Loon moet ook bedankt worden. Hij zat ook in de programma commissie.

Luuk

  Origineel bericht
Date: Thu, 12 Jul 2018 12:24:25 +0200
From: Just van den Broecke <[hidden email]>
To: "[hidden email]" <[hidden email]>
Subject: [Dutch] Dank aan FOSS4GNL 2018 Org Cie!

Beste Mensen,

De FOSS4GNL 2018 was zeer geslaagd!

Namens bestuur OSGeo.nl wil ik iedereen die hieraan heeft meegewerkt
hartelijk bedanken! Met name het "LOC" (Lokaal Organisatie Committee):
Erik Meerburg, ProgCie (Luuk Schaminee, Ronnie Lassche, Leon van der
Meulen), de gebroeders Allard (oa kado's) en Jasper (oa webmaster)
Roest. Steven Ottens voor foto's. Winifred Broeder en Niene Boeijen
(pop-up banners design). Aeres Hogeschool mensen voor de locatie,
catering en verdere zorg. Alle workshopgevers/sprekers voor hun inzet.

Ik ben zeker mensen vergeten, excuses, laat weten. Erik hier nogmaals
genoemd, als initiator van deze editie, dagvoorzitter tot knip/plakwerk
badges!

We zien uit naar (vrijwilligers en locatie voor) FOSS4GNL 2019!

Meer nieuws en verslagen volgen. Volg FOSS4GNL 2018 via ons nieuwe
GeoForum.nl (ook straks meer nieuws daarover):
https://geoforum.nl/t/foss4gnl-2018-10-11-juli-aeres-hogeschool-almere/1474

Hartelijke groet,

--Just van den Broecke

Voorzitter Stichting OSGeo.nl

Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 91, Nummer 7

Just van den Broecke
Ja natuurlijk: hulde ook aan Rob, hier ook aangepast:
https://geoforum.nl/t/foss4gnl-2018-10-11-juli-aeres-hogeschool-almere/1474

Just