Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 74, Nummer 4

Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 74, Nummer 4

Paul van Genuchten
Ha Erik/Edward top idee een eigen osgeo/foss4g event in nl. Laat weten als je hulp nodig hebt. Je noemt juni? Hopelijk niet in de periode 11-17 juni, want dan organiseren we weer de jaarlijkse osgeo codesprint in bolsena (en 1 juni is de geonetwork gebruikersgroep nl meetup, in bennekom dit keer, maar ja zo wordt er altijd wel wat georganiseerd). Overigens eenieder van harte uitgenodigd om deel te nemen. Zie

Groet Paul van Genuchten

Re: [Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 74, Nummer 4

Erik

Ha Paul,

Nou, vooral ook Leon en Willy zijn er mee bezig hoor... ik ben er alleen herrie over aan het maken ;-). Ik neem je graag mee! Idee is eind juni/begin juli: er moeten geen colleges zijn in die periode, anders zijn de zalen niet vrij.

En ik zal 1 juni ook in mijn agenda zetten, ik ben wel benieuwd naar de GeoNetwork gebruikersgroep.

Erik.

Op 11-2-2017 om 21:28 schreef Paul Van Genuchten:
[...]

Erik Meerburg Directeur Geo Academie (06) 2816 7631 [hidden email] Op 1 april 2016 start Kwaliteit in Webservices weer Alle ins & outs over geo op het web in 10 vrijdagen!