Georeferencing a vector in dxf with no data

Georeferencing a vector in dxf with no data

daniel pinto
I have a dxf with a vector that represents a protection area around a city, and i alsk have the gc points in utm... is it possivel to georeference the vector like the georeferencer does with jpgs to add to the project???

Thank you

--
daniel pinto
arqueólogo

Re: Georeferencing a vector in dxf with no data

Giovanni Manghi
Olá,

https://github.com/olivierdalang/VectorBender

o plugin não foi actualizado de recente, não sei dizer como/se
funcione nas ultimas versões de QGIS 2.18.

Cumprimentos

-- GM --

On Wed, Jul 11, 2018 at 10:42 AM, daniel pinto
<[hidden email]> wrote:

> [...]
> arqueólogo
> rua de Arouca, nº 10, 1º esq, 3810-050 - Aveiro

Re: Georeferencing a vector in dxf with no data

mesma coisa:

https://github.com/pyarchinit/vector_georeferencer_plugin

On Wed, Jul 11, 2018 at 10:47 AM, Giovanni Manghi
<[hidden email]> wrote:

> [...]
>
> Cumprimentos
>
> -- GM --

Re: Georeferencing a vector in dxf with no data

Muito obrigado!! O vector bender tinha visto o video mas não consegui usar pprque a layer nao fica perto dos pontos que tenho e nao consigo aplicar usando as setas que fazem a correspondencia... vou tentar ambos os plugins! Muito obrigado