[Geoinquiets Barcelona] una solución para la infoxicación

[Geoinquiets Barcelona] una solución para la infoxicación

bolosig

Re: [Geoinquiets Barcelona] una solución para la infoxicación

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] una solución para la infoxicación

Raf Roset
"ups m'acabe d'adonar que no he escrit en catalŕ, sorry!!"

Quan tens "miratges lingüistics" * és quan realment et pots considerar multilingüe.

* per exemple, quants de vosaltres, quan recordeu una informació, podeu amb certesa dir en quin idioma la veu llegir ?  wohahahah

Raf