[Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

[Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

Raf Roset
Tret del resum de la reunió de gener (https://geoinquietspuntcat.wordpress.com/2011/01/27/resum-gener-27/)

5) La propera sessió serà dijous 24 de febrer o dijous 3 de març, i el tema serà OpenStreetMaps. Hem de mirar de convèncer un parell de speakers per a la xerrada, i Òscar i Bolo s’encarregaran de la demo “hands on” de com contribuïr a enriquir el mapa.

Podem confirmar una de les dues dates ?
I podem confirmar el programa i els speakers ?
Jaume Figueres tenia problemes els dijous....

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

Oscar Fonts
Jaume,

Com ho tindries una tarda de la última setmana de febrer o la primera
de març, encara que no sigui un dijous?
També parlavem amb en Jaume de fer un cap de setmana lúdicopràctic en
un àrea poc mapejada de Catalunya.
Però millor acabem de concretar en directe.

Si finalment en Jaume no pot, per mi serà millor el dia 3.

Slt,

Oscar.

2011/2/6 Raf Roset <[hidden email]>:

> [...]
> Jaume Figueres tenia problemes els dijous....
>
> Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

Jaume Figueras i Jové
Hola a tots,

jo tinc classe els dijous, per tant no puc venir, si podeu canviar de
dia no tinc cap problema pel dilluns 21, dimarts 22 o dimecres 23. Per
la següent setmana la cosa està més 'indecisa' ja que pot ser que
estigui fora. Encara no sé si seré fora, ni quins dies, així que ho
sàpiga us informaré.

Salut!

On 02/06/2011 05:21 PM, Oscar Fonts wrote:

> [...]
> un àrea poc mapejada de Catalunya.
> Però millor acabem de concretar en directe.
>
> Si finalment en Jaume no pot, per mi serà millor el dia 3.

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu

Re: [Geoinquiets Barcelona] reunió de febrer

esllolo
Per ara, cap problema de dates.

Estela Llorente López
tf:656231842

2011/2/7 Jaume Figueras i Jové <[hidden email]>
> [...]

> jo tinc classe els dijous, per tant no puc venir, si podeu canviar de dia no
> tinc cap problema pel dilluns 21, dimarts 22 o dimecres 23.

Aix, què fariem sense el Doodle... Escolliu entre els 3 dies:
http://doodle.com/eg33akxbsiw5g26v

Temps fins dijous al vespre. Divendres truco al Centro Galego i us dic el què.

Slt,

Oscar.