[Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

[Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Raf Roset
He creat un compte de Twitter com geoinquiets, http://twitter.com/geoinquiets
Però m'agradaria que tothom el pogués actualitzar, no només jo.
Ben aviat més intruccions....

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Roger Veciana i Rovira-2
No m'ho puc creure!!
I el fakeraf que farà??

El 7 de febrer de 2011 14:57, Raf Roset <[hidden email]> ha escrit:
[...]

asantiago
I perque no tenir un compte cadascun i escribure fent servir un "hashtag"

|----------------------------------------------------------------
|----------------------------------------------------------------
|----------------------------------------------------------------
|   _      __
|  /_)    (_ ` _   _  _)_ o  _   _   _
| / /  o .__) (_( ) ) (_  ( (_( (_( (_)
|                                 _)
|----------------------------------------------------------------

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Raf Roset
"I el fakeraf que farà??"
Tampoc sé ben bé què feia fins ara....   =)

"I perque no tenir un compte cadascun i escribure fent servir un "hashtag""
Cap problema, que qui tingui compte continui com fins ara.

"a més a més jo ja li tic cariño al @fakeraf :-)"
Ainssss, com sou   XD

La meva idea era oferir una solució de baixa tecnologia per tal que més d'un de nosaltres, pensant en els que no tenen temps i/o ganes, puguin actualitzar un compte comú de Twitter sense cap feina extra: el mateix missatge de correu que s'envia a la llista podria aparèixer automàticament com un tweet de @geoinquiets.
Caldria evidentment anar amb compte amb el redactat i escurçar els links, i no faria més que duplicar el contingut de l'arxiu de la llista, però arribaria a més gent.

Si algú vol participar en aquest compte Twitter que m'envii un mail i li passo instruccions (i així també provo que realment tot funcioni correctament). Es tant fàcil com reenviar el mail amb un cert subject.

Raf

El 07/02/11 15:57, Raf Roset escribió:

> [...]
> Caldria evidentment anar amb compte amb el redactat i escurçar els
> links, i no faria més que duplicar el contingut de l'arxiu de la llista,

Tens raó en que els que no tinguin compte en twitter y vulguen compartir
facen servir un mecanisme senzill per publicar com el que ofereix ping.fm

El que dius de filtrar automàticament la llista de correus per extraure
publicacions al twitter ho veig una fumada complicada, us conte el que
faig jo:

- - Quan publiqueu ací o en qualsevol altre puesto una coseta geoinquieta
maque el "bookmark" amb un tag especial al diigo o delicious i de allà
tinc una tuberia (ara estic probant ifttt.com) que publica
automáticament al compte del geomaticblog

Es a dir de [1] amb el ifttt.com passe al [2].

Vaig contar al blog del gvSIG cosetes d'estes de fontaneria 2.0 però
creo que poca gent el va entendre o el va interesar :-)

Bon vespre!

[1] http://www.diigo.com/user/xurxosanz/geomaticblog
[2] twitter.com/geomaticblog (els que comencen per [gblink]
[3] http://blog.gvsig.org/2010/10/05/social-media-on-gvsig/

- --
Jorge Gaspar Sanz Salinas
http://es.osgeo.org
http://jorgesanz.net

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Raf Roset
si associes al compte de twitter un perfil de Twittermail (poc confiable, el domini cau sovint) pots enivar tweets per mail. Si afegeixes a gmail un parell de filtres i regles de correu és relativament senzill fer fwd o bcc dels missatges i que apareguin a diversos llocs....

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

geo inquiet
Un altre a favor del hashtag!

Great idea!

Marc

Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Raf Roset
"Un altre a favor del hashtag!

Great idea!"

No tinc tant clar que sigui una gran idea, porta molta feina =(
No teniu pas ningú un Labs que compti caracters al missatges de Gmail ? Ajudaria bastant a l'hora de redactar correus per al Twitter....n'he trobat un però és farragós http://wahmaholic.com/2010/03/word-counter-for-google-labs-gmail/

Raf