[Geoinquiets Barcelona] podcasting o streaming de les sessions

[Geoinquiets Barcelona] podcasting o streaming de les sessions

Raf Roset
De cara a dijous 27, us semblaria una bona idea tenir una gravació de la reunió, ja sigui per fer streaming en viu o per editar després un podcast ?
Algú disposa d'equips/experiència en aquesta mena de produccions ? (vull dir més enllà de les proves que tots hem fet amb la webcam de portàtil els primers 5 minuts després de desembalar-lo).

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] podcasting o streaming de les sessions

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] podcasting o streaming de les sessions

Adrià Mercader-3
Molt bona idea, tant el streaming com el podcast! Sobretot per als que
viuen lluny...

Els meus experiments amb streaming son massa friquis per a ser
compartits i es basaven en servidors locals cutres, però jo també he
sentit bones crítiques del ustream

2011/1/24 Jorge Gaspar Sanz Salinas <[hidden email]>:

Adrià Mercader
-----------------------------
http://amercader.net

Re: [Geoinquiets Barcelona] podcasting o streaming de les sessions

Raf Roset
Tinc ustream per Android instalat i funcionant amb cert éxit al Galaxy Tab (només àudio?!?!):
http://www.ustream.tv/channel/rafdroid

i sembla que connectat amb el canal de Youtube:
http://www.youtube.com/user/rafroset

i per tant si tot va bé (pot fer video, endolls, wifi, ubicació del tablet, etc) aquesta sessió s'hauria de transmetre per streaming i alhora quedaria gravada per a la posteritat.

ATENCIÓ: suposo que això deu contravenir una pila de normes de tots els àmbits (internacionals fins a locals) i deu atemptar contra la intimitat i l'honor de les persones i molts altres preceptes que se m'escapen.
Per tant si algun assistent a la reunió de dijous té alguna recança o directament es vol oposar a que la seva imatge sigui difosa per aquest mitjà que ho digui abans de començar la sessió i anularem la retransmissió.
Disclaimer: cap gatet ha estat ni serà maltractat durant la obtenció i la retransmissió d'aquestes imatges.

Raf

2011/1/24 Adrià Mercader <[hidden email]>
[...]

geo inquiet
Genial!

S'ha de fer!

...el tema dades obertes, punt nodal majoritari dels geoinquiets, lliga amb que les dades (com les reunions de geo_i) arribin a tothom (també als de fora de BCN).

Ho hem de provar.

Marc

2011/1/24 Raf Roset <[hidden email]>
[...]

ustream des de galaxy tab només envia audio. He de canviar de ROM o provar Qik.
Si algú dels que han de venir pot proporcionar un sistema de backup millor. FITF.

Raf

2011/1/25 geo inquiet <[hidden email]>
[...]

Qik funciona, tant audio com video:
http://qik.com/rafdroid