[Geoinquiets Barcelona] ciclistes, OS i racionalitzar despeses

[Geoinquiets Barcelona] ciclistes, OS i racionalitzar despeses

Raf Roset
He perdut la fe en tots/qualsevol polític
http://blog-idee.blogspot.com/2011/01/cyclestreets-vs-parlamento-britanico.html
i valdria la pena seguir la història per veure si acaba com sempre.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] ciclistes, OS i racionalitzar despeses

Adrià Mercader-3
Puc confirmar que CycleStreets és una web espectacular:
http://www.cyclestreets.net/journey/447219/

Totes les vegades que l'he usat m'ha donat uns resultats clavats

Llàstima que plogui tant :)

Adrià Mercader
http://amercader.net