[Geoinquiets Barcelona] Tenim lloc per dissabte 20 ?

[Geoinquiets Barcelona] Tenim lloc per dissabte 20 ?

Oscar Fonts
Ei,

També hi ha pendent el workshop d'AR.

Marc, tenim lloc a lluïsos per aquest diumenge?

Si no, ho passarem al 26 a la UPC.

Slt,

Oscar.

[Geoinquiets Barcelona] Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

geo inquiet
Nooor!

Malauradament a la possible sala de Lluïsos hi ha activitat. Atès el cas a mi em sembla correcte si ho passem al 26 a la UPC. Crec que en aquest cas fa falta una certa infraestructura.

UPC? algun lloc en concret? hora de convocatòria?

Marc

Oscar.

[Geoinquiets Barcelona] Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

Oscar Fonts
Hola,

Raf dixit:
> dissabte 19, diumenge 20, dissabte 26 ? Confusió ?

Marc dixit:
> UPC? algun lloc en concret? hora de convocatòria?

Confusió cap. Infoxicació, potser.

Si repasseu el correu [1] i el doodle [2], veureu l'ordre de
prioritats de les dates en funció del quorum, i també l'horari i el
lloc proposats.

Resumint, la 1a opció (diumenge 20) acaba de quedar descartada per
falta de lloc.

Anem a per la 2a opció:
Dissabte 26 a la UPC Campus Nord de 9.30 a 13.30h,*dades exactes a
confirmar per la Càrol*.
Allà tindrem tot el que cal: endolls, wifi/eduroam, cobertura 3G,
projector i pantalla, màquina de cafè.
Nosaltres posem els portàtils, les idees, les ganes de jugar.

Si hi ha més gent interessada a venir, afegiu-vos al Doodle [2],
sisplau, per saber qui i quants sererem, i facilitar l'accés al Campus
(sent dissabte potser passen llista).

Un cop tinguem confirmació de la Càrol, fem convocatòria ferma.

Slt,

Oscar.

[1] http://lists.osgeo.org/pipermail/barcelona/2011-February/001069.html
[2] http://doodle.com/id4itiaxdkvecit5

[Geoinquiets Barcelona] Re: Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

geo inquiet
Great Oscar!!!

Gran poder de concreció el teu! (valor a la baixa en els difusos temps que corren).
Portàtil, idees i ganes de jugar a punt.

Marc

El 16/02/2011 6:58, Oscar Fonts <[hidden email]> va escriure:

> [...]
>
> (sent dissabte potser passen llista).
>

> Un cop tinguem confirmació de la Càrol, fem convocatòria ferma.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Re: Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

esllolo
Hola a tothom,
Millor el dissabte 26.

Jo no se si podré estar molta estona, pero vindre a les 9:30.

Gràcies Oscar, ets el millor ;-)

Estela Llorente López
tf:656231842

2011/2/16 <[hidden email]>
> [...]

> [2] http://doodle.com/id4itiaxdkvecit5

Re: [Geoinquiets Barcelona] Re: Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

Merci Estela, he estat a punt de creure-m'ho :)

Però no. El millor és haver descobert que en sóm uns quants. El que
cadascú aporta és insubstituïble.

No faig una llista de les coses que m'emocionen dels #geoinquiets
perquè segur que me'n deixaria alguna.

Endavant les atxes,

Oscar.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Re: Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

Raf Roset
"No faig una llista de les coses que m'emocionen dels #geoinquiets
perquè segur que me'n deixaria alguna."

A vegades fins i tot em sorpren que tot plegat funcioni, i fins i tot funcioni bé   =)

Raf

Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] Re: Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

geo inquiet
BAAAABES!

...adjunto les meves mitjançant un Spatial Join!

Marc

El 16/02/2011 11:53, Raf Roset <[hidden email]> va escriure:

> [...]
>
> Raf

[Geoinquiets Barcelona] Re: Tenim lloc per dissabte 20 ?

La Càrol em comenta que a la UPC necessiten saber quants serem dissabte.

Si teniu intenció de venir i encara no ho heu fet, apunteu-vos al
doodle abans de demà dilluns al vespre:
http://doodle.com/id4itiaxdkvecit5

Dimarts a primera hora passarem la llista definitiva a la UPC.

Slt!