[Geoinquiets Barcelona] Suggerència

Alexandre Nobajas
Hola a tots,

Voldria fer una suggerència a tots els geoinquiets. Crec que seria interessant que al blog hi hagués una secció sobre qui són els membres, quina és la seva formació, on treballen, quins projectes duen entre mans, quines especialitats dominen,... Òbviament qui vulgui, sense obligar a res.

Així els que ens anem incorporant sabríem qui és i que fa cadascú que escriu a la llista i si ens cal ajuda sobre algun tema o volem iniciar una joint-venture sabrem a qui acudir.

Què us sembla la idea?

Àlex

Re: [Geoinquiets Barcelona] Suggerència

Raf Roset
Es podria fer una nova pàgina amb una "short bio" i una foto petita dels qui vulguin aparèixer....

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Suggerència

Roger Veciana i Rovira-2
A mi em sembla bona idea. I qui no vulgui sortir cap problema, clar.

Roger

El 18 de febrer de 2011 7:24, Raf Roset <[hidden email]> ha escrit: