[Geoinquiets Barcelona] Rellotge temps mundial

[Geoinquiets Barcelona] Rellotge temps mundial

Raf Roset
Geo rellotge amb 37 zones horàries  http://goo.gl/kkPqJ M'agrada !

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Rellotge temps mundial

Alexandre Nobajas
Em sembla que els habitants de l'hemisferi sud es sentiran agreujats. Per cert, quins gustos més sibarites, has vist el preu?

Re: [Geoinquiets Barcelona] Rellotge temps mundial

Raf Roset
"Per cert, quins gustos més sibarites, has vist el preu?"

Bah, minúcia: el dia que em retiri espero que l'empresa s'allargui una mica  <wohahahaha>

Raf