[Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

[Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

Jorge Sanz
Hola,

Com sabeu em dedique des de fa uns anys a anar darrere de Raf traduint les descripcions dels enllaços a l'anglés i publicant-los a la web https://geoinquiets.github.io/rafagas/. Una vegada publicats un automatisme (zapier) envia el correu a la llista i programa les piulades. El tema és que a decembre, i per unes setmanes, i si ningú em pren el retlleu, hauré de pausar l'activitat o com a molt faré un resum setmanal o algo aixina ja vorem, lo que el nou inquilí a casa 👶 mos deixe 😅.

Traduir les ràfegues és prou senzill, bàsicament s'ha de saber català i anglés i un poquet de Github. Per suposat jo encantat de fer les sessions que facen falta per assegurar que no hi ha dubtes.

Algú o alguna s'anima?

Re: [Geoinquiets Barcelona] Rafagas en anglès, ajuda

Isaac Besora i Vilardaga
Hola! Si no ha sortit ningú més, jo ho puc fer però no tinc molt clar com funciona a dia d'avui així que, si et va bé, igual podríem fer un skype algun dia i m'ho ensenyes.

I enhorabona pel nou membre de la familia!

El dv., 20 de nov. 2020, 9:52, Jorge Sanz <[hidden email]> va escriure:
[...]

Jaume Figueras i Jové
Hola

jo hi puc donar un cop de mà, de fet una temporada en vaig traduir i va
ser prou fàcil, però per mil coses, com ja vaig demostrar en el passat
vaig faltat de constància o sigui que si s'ha de fer cada dia millor ser
un parell o tres persones.

Salut!

On 20/11/20 9:52, Jorge Sanz wrote:

> [...]
> anglés i un poquet de Github. Per suposat jo encantat de fer les
> sessions que facen falta per assegurar que no hi ha dubtes.

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : [hidden email]
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA

Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

On Sat, 21 Nov 2020 at 13:14, Jaume Figueras i Jové <[hidden email]> wrote:
[...]

Jaume, Isaac lo primer gràcies per oferir-vos. Si voleu encetem un fil per xerrar i quedem quan pugau un dia i veiem la mecànica, es molt senzill.

Estic d'acord amb tú Jaume, es una tasca diaria i per tant té algo de compromís. Tampoc passa res si un dia no es publica, a mí em passa de tant en tant, però sí, millor si es pot repartir.

Deixe passar uns dies per si algú més s'anima, i a final de setmana vos escric.

Salutacions i feliç setmana a totom 😀