[Geoinquiets Barcelona] QGIS & GML

Miquel Pujol Garcia-6
Hola Geoinquiets & Geoinquietes,

Sé que QGIS tenia un plugin per fer exportacions a GML de parcel·les cadastrals.
L'he trobat al repositori de plugins, però no funciona amb cap versió de QGIS.

En sabeu res? Hi ha algú que li funcioni?

Gràcies,
Salutacions,
Miquel Pujol Garcia

AdverbiodeLugar.International™

Telf: +34607938686

Re: [Geoinquiets Barcelona] QGIS & GML

Carlos López PSIG
Hola miquel,
La setmana passada el vaig provar, i em va funcionar, vigila de tenir els camps propis de la capa de parcel·les si no, no funciona.

Salutacions,