[Geoinquiets Barcelona] QGIS Developers

Miquel Pujol Garcia-6
Bon Dia Geoinquiets & Geoinquieteses,

He estat consultant a QGIS users & developers aquell dubte que us vaig traslladar
en els layouts de QGIS sobre poder fer una presentació via polígons irregulars com
si fos un Tetris. M'han respost d'arreu del món (és brutal !!!) dient-me que no es pot fer
actualment ni via plugin ni via core i que poder-ho fer requereix integrar aquesta capacitat
en el core de QGIS.

Aquesta capacitat l'hauria de fer jo (si en sapigues) o algun desenvolupador acreditat de QGIS.
Com que jo no en sé.... sabeu-coneixeu algun desenvolupador acreditat de QGIS per Barcelona
per fer-li la consulta?

Salutacions,
Gràcies,
Miquel Pujol Garcia

AdverbiodeLugar.International™

Telf: +34607938686

Re: [Geoinquiets Barcelona] QGIS Developers

Manel Alemany Martínez
Per barcelona no conec cap, pero a galicia esta Luigi Pirelli (@ginetto en twitter) o Victor Olaya. Ambòs formen part del Core team de Qgis si no recorde mal

Missatge de Miquel Pujol Garcia <[hidden email]> del dia dt., 8 d’oct. 2019 a les 12:08:
[...]

 Geógrafo colegiado nº 2624
Torrent (Valencia)

Re: [Geoinquiets Barcelona] QGIS Developers

Carlos López PSIG
Hola Miquel,
Perdona el retard en contestar, vaig de bòlit...

Respecte de mostrar un mapa amb un polígon irregular, és molt complicat, jo faria una simbolització d'una ca de polígons de tipus "Polígon invertit" i el faria blan o degradat, farà l'efecte que vols, crec!

Respecte d'un programador de QGIS, segons que necessitis s'amplia molt les possibilitats.

Un programador que toqui el core de QGIS, ha de saber C++ i conèixer molt bé el codi de QGIS que té moltes línies de codi, Luigi Pirelli, Victor Olaya per descomptat, però hi ha molta més gent, Alexandre Passoti, Nyal Dawson, Martin Dobias, Mathias Kuhn, etc.

Per programar alguna cosa en Python, llavors tens moltes més opcions i a Barcelona també.

Et passo per privat alguns contactes si t'interessa.

Salutacions