[Geoinquiets Barcelona] Presentació

Alexandre Nobajas
Hola a tots,

Em presento mitjançant la llista, ja que, tot i que tenia intenció de venir a la xerrada de dijous passat, un imprevist d'ultimíssima hora m'ho va impedir.

Sóc l'Àlex Nobajas, investigador del dept. de geografia humana de la UB i geoinquiet en general. Participo en la docència de cartografia general i SIG II dels cursos de grau i llicenciatura de geografia a la UB. També imparteixo l'assignatura "programació d'aplicacions SIG a internet" del curs d'expert universitari en SIG de la UdL.

Treballo sobretot amb la integració de cartografia digital i bases de dades via web (podeu veure alguns exemples aquí: http://www.gisngeo.com ) i des de fa un temps he entrat en el món de la realitat augmentada.

Personalment empro el Layar, ja que m'ensumo que serà el que es farà servir més en el futur, molts dispositius mòbils el duen pre-instal·lat, i tots sabem el que costa que l'usuari mig s'emboliqui a instal·lar noves aplicacions. Tot i això, com vau comentar, té un gran drawback, el fet que els de Layar t'hagin d'aprovar les capes li resta molta flexibilitat.

Salut i encantat de trobar un grup de malalts com jo!

Àlex

Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

asantiago
benvingut alexandre

|----------------------------------------------------------------
|----------------------------------------------------------------
|----------------------------------------------------------------
|   _      __
|  /_)    (_ ` _   _  _)_ o  _   _   _
| / /  o .__) (_( ) ) (_  ( (_( (_( (_)
|                                 _)
|----------------------------------------------------------------

Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

Raf Roset
Benvingut Alex !!
Espectacular al recreació d'Horta que tens a la web !

Raf

2011/1/30 Antonio Santiago <[hidden email]>
> [...]

Salut i encantat de trobar un grup de malalts com jo!

|----------------------------------------------------------------

Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

geo inquiet
Alexandre,

"Salut i encantat de trobar un grup de malalts com jo!" ...ostres! ...i crec que no hi ha antídot contra la "geoinquietesa"!! ;DDD

Benvingut!

Marc

2011/1/31 Raf Roset <[hidden email]>
> [...]

Salut i encantat de trobar un grup de malalts com jo!

Re: [Geoinquiets Barcelona] Presentació

Juan Carlos Sierra R

Excelentes ejemplos de tu trabajo!