[Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

[Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

Raf Roset
Tile38 és una base de dades de geolocalització que proporciona notificacions de geofencing en temps real per a la gestió de flotes i aplicacions basades en la proximitat

Un mapa molt complet d'electrolineres i estacions de recàrrega per vehicles elèctrics, integrat en un portal dedicat a informar sobre la mobilitat verda

Un cop d'ull ràpid a l'ecosistema FOSS4G amb un seguit de mencions a llibreries, aplicacions, bases de dades, servidors, clients web, catàlegs, etc

Com era la ciutat de Nova York el 1609? La reconstrucció feta a partir de mapes antics i moltes fonts documentals que dona lloc al projecte Mannahatta, ara Welikia

Raf (36)

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

Carlos López PSIG
Hola Raf i companyia...
Aquesta web la visito a diari:

Imprescindible pels propietaris de cotxes elèctrics, com jo!

Pots veure on estan les estacions de càrrega i saber l'estat abans d'anar i reservar algunes per reservar-les abans d'arribar.

Jo he afegit algunes estacions de càrregues i molts comentaris i fotos.

Gràcies per la feina Raf.

Salutacions a tots,

El mié., 17 oct. 2018 a las 6:52, Raf Roset (<[hidden email]>) escribió:
[...]

Bones,
Porto ara just un any, he fet 25.000 km! super mega extra content! com un nen petit amb sabates noves!
He tornat a gaudir de la conducció, és molt molt agradable de conduir. sobretot per la ciutat.
Tinc l'alternativa del cotxe de la meva dona per anar a llocs complicats per falta d'estacions de càrrega, li  he canviat un parell de cops, per anar a Madrid i per anar a la Molina.
A la Molina ara ja arribaria, han afegit una estació de càrrega a Berga,
En desplaço per tota Catalunya sense problemes, fent parades a carregar si el desplaçament te més de 150-170 km per anar i tornar.
Vaig molt a Roses, Girona, Lleida, Manresa, i molt per l'àrea metropolitana de Barcelona.
T'has de planificar molt be els desplaçaments i conèixer on son tots el punts de càrrega i confirmar que funcionen el dia a abans.

Paro per que m'estaria hores parlant de cotxes elèctrics....

Ho parlem un dia en una geo-trobada si voleu...

Salutacions,

El mié., 17 oct. 2018 a las 8:42, Raf Roset (<[hidden email]>) escribió:
I com és viure amb un vehicle elèctric? Suposo que has notat canvis, però has vist reduït l'àmbit geogràfic (la teva llibertat de moviments)?
O potser simplement necessites més planificació i anticipació per poder fer les mateixes coses?

Jo faig servir la moto cada dia i m'estic plantejant canviar a una moto elèctrica, però malgrat que ja viatjo poc per carretera no vull renunciar a fer sortides de tant en tant....

Raf

Missatge de Carlos López PSIG <[hidden email]> del dia dc., 17 d’oct. 2018 a les 8:27:
[...]

Lucas Martinez-2
Hola,

Quan jo era un nen el meu tiet va portar de Suïssa un cotxe amb benzina sense plom. Li vam enviar un mapa de "Campsa" amb les ES que tenien sense plom a tota Espanya. Vam pensar "Això els limita molt la mobilitat, no funcionarà". Avuí no pots comprar benzina que no sigui sense plom....

Tot arribarà... :)

On Wed, 17 Oct 2018 at 08:53, Carlos López PSIG <[hidden email]> wrote:
[...]

Lucas Martínez Rodrigo (Ph.D.)
Earth Observation Engineer,
Space Business Unit
Starlab

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº964: geofencing, electrolineres, ecosistema, reconstrucció

Carlos López PSIG
Totalment d'acord Lucas, temps al temps.
A electromaps t'avisen quan es donen d'alta noves estacions de càrrega pel voltant de cada usuari, i jo rebo 3-4 altes noves per setmana.
Cada dia tenim més estacions de càrrega.
A Catalunya ja tenim unes 1000 estacions de carrega, en un anys ha crescut un 30-40 %.

Que passeu un bon dia,

El mié., 17 oct. 2018 a las 9:03, Lucas Martinez (<[hidden email]>) escribió:
[...]

electromapr_punts_carrega.png (385K) Download Attachment