[Geoinquiets Barcelona] Nº754: IA, policia, sdk, creacionisme

[Geoinquiets Barcelona] Nº754: IA, policia, sdk, creacionisme

Raf Roset
Una llista curta de vuit empreses que transformen les images satèl·lit en informació afegint-hi IA
https://www.linkedin.com/pulse/8-companies-brilliantly-turn-satellite-imagery-tiana-warner/

Anàlisi de tuits geolocalitzats per tal de conèixer la opinió pública sobre la policia als estats dels USA

Breu introducció a l'SDK de Mapbox per fer visualitzacions cartogràfiques per a mòbils

Mapa de les escoles dels USA on s'ensenya el creacionisme amb diners públics, contradint la ciència
http://www.slate.com/articles/health_and_science/science/2014/01/creationism_in_public_schools_mapped_where_tax_money_supports_alternatives.html

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº754: IA, policia, sdk, creacionisme

GONZALEZ AGUADO, CRISTINA

Bon dia Raf,

Agrairia em donéssiu de baixa de Geoinquiets. Tot i ser molt interessant darrerament no tinc temps de llegir-me’ls.

Moltes gràcies i molt bona feina!

Cristina González Aguado

Sistemes d'Informació

Departament de Logística i Infraestructures

Gerència de Seguretat i Prevenció

Pl. Carles Pi i Sunyer, 8-10, 4rt

Barcelona 08002

Ajuntament de Barcelona

[hidden email]

Tlf. 93 2915142

Ext. 75142

signatura-web.gif

De: Barcelona [mailto:[hidden email]] En nom de Raf Roset
Enviat: martes, 05 de diciembre de 2017 08:22
Per a: [hidden email]; Geoinquietos Valencia (lista)
Tema: [Geoinquiets Barcelona] Nº754: IA, policia, sdk, creacionisme