[Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

[Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Raf Roset
Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Elena Sauleda
GRACIES!

Elena Sauleda

El dj., 6 des. 2018 6.33, Raf Roset <[hidden email]> va escriure:
Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Albert Bigorra
Mil gràcies Raf

El dj., 6 de des. 2018, 07:14, Elena Sauleda <[hidden email]> va escriure:
[...]

Ruiz Almar, Ernest
Impressionant feina la que has fet, Raf. Moltíssimes gràcies!
De: Barcelona [[hidden email]] de part de Raf Roset [[hidden email]]
Enviat el: dijous, 6 de desembre de 2018 6:33
Per a: Geoinquiets Barcelona; Geoinquietos Valencia (lista)
Tema: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

La informació inclosa en aquest correu electrònic és CONFIDENCIAL, i és per a ús exclusiu del destinatari. Si vostè llegeix aquest missatge i no n'és el destinatari, li informem que està totalment prohibida la divulgació, distribució o reproducció d'aquesta comunicació, i li demanem que ens ho notifiqui i ens retorni aquest missatge, i a més que l'esborri. Gràcies.

Abans d'imprimir aquest e-mail pensi en el medi ambient.

La información incluida en este correo electrónico es CONFIDENCIAL, siendo para uso exclusivo del destinatario. Si Vd. lee este mensaje y no es el destinatario, le informamos de que está totalmente prohibida la divulgación, distribución o reproducción de este comunicado y le agradeceríamos lo notificara y lo devolviera a la dirección arriba indicada, borrando el mensaje original. Gracias.

Antes de imprimir este e-mail piense en el medio ambiente.

This email and the information within are CONFIDENTIAL and it is intended exclusively for the addressee. If this message has been received in error, you are not entitled to use, disclose, distribute copy or rely on this email in any way. Please notify us immediately by email and delete it from your system.

Please consider the environment before printing this email.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Oscar Fonts-3
Gràcies a vós, mestre, per la teva generositat i per aquests anys de coneixement en píndoles.

N'estic convençut que a @fakeraf continuaràs compartint coses interessants, segurament sense la cadència autoimposada durant aquest temps.

I què faràs, ara, amb tant de temps lliure? :D

Salut,

El jue., 6 dic. 2018 a las 6:33, Raf Roset (<[hidden email]>) escribió:
Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

Oscar Fonts
www.geomati.co

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Sergi Gumà
Moltíssimes gràcies per la feinada que has fet en aquests anys.

Sergi Gumà

On Thu, Dec 6, 2018 at 6:33 AM +0100, "Raf Roset" <[hidden email]> wrote:

Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Isaac Besora i Vilardaga
Gràcies per omplir de tants bons recursos les estones de metro anant fins a la feina.
I gràcies per compartir una mica aquest pou enorme de coneixement que tens dins, estic segur que gràcies a aquestes píndoles tots els que som aquí hem après més d'una i de dues coses noves.

Abraçada!

Libre de virus. www.avast.com

Missatge de Sergi Gumà <[hidden email]> del dia dj., 6 de des. 2018 a les 9:37:
[...]

Jaume Figueras i Jové
Moltes gràcies Raf!! Durant aquests ans ens has fet créixer!!!

On 06/12/2018 06:33, Raf Roset wrote:

> Fins aquí.
> Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i
> els qui ho heu agraït.
>
> Raf

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : [hidden email]
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA

Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Enric Rodellas
Per una vegada soc monàrquic.
Raf. Ets el rei. Un milio de gràcies.
Enric Rodellas

El dj., 6 de des. 2018, 06:33, Raf Roset <[hidden email]> va escriure:
Fins aquí.
Moltes gràcies a tot els qui hi heu contribuït, els qui m'heu ajudat i els qui ho heu agraït.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Jenny Muñoz N.
Muchisimas Gracias Raf, estas rafagas han sido un gran aporte!
un abrazo

Jenny Muñoz Negrete (PhD)

El jue., 6 dic. 2018 a las 11:20, Enric Rodellas (<[hidden email]>) escribió:
[...]

Laura García Maraña
Si, muchísimas gracias Raf.
Un aporte que crea conocimiento, unidad, enseña a compartir, y muestra tu gran capacidad de trabajo y persistencia.

Y a ver si podemos hacer que continúe, aunque sea a un nivel más pequeñito...

Un saludo!

Laura

[...]

yo paseopor
Un plaer haver-te seguit RAF
Sempre aprenent dels mestres

yopaseopor

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Adrià Mercader-4
Moltes gràcies pel teu esforç Raf! Les ràfagues s'han convertit en un fenomen global gràcies a tu :)

On Thu, 6 Dec 2018, 15:24 yo paseopor <[hidden email] wrote:
Un plaer haver-te seguit RAF
Sempre aprenent dels mestres

yopaseopor

Re: [Geoinquiets Barcelona] Nº1000: a reveure

Majó Crespo, Núria
Raaaf!
Ha estat un plaer , diari i esperat.

Ara podria ser esporàdic i inesperat...

Una abraçada!

Núria Majó
(Des del mòbil, disculpeu la brevetat)

El 6 des 2018, a les 16:26, Adrià Mercader <[hidden email]> va escriure:

[...]

Assumpcio Termens
Una més que s'afegeix als agraïments... Moltes gràcies !!!

Mailtrack Remitent notificat amb
Mailtrack 07/12/18, 14:06:26

Missatge de Majó Crespo, Núria <[hidden email]> del dia dv., 7 de des. 2018 a les 10:12:

   óıɔdɯnssɐ