[Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Elena Sauleda
Per si de cas, he fet una prova en un altre color...

També he provat vermells i carbasses, però quedava molt "centralista"...

A mi m'agrada més el verd...

--
Elena Sauleda
[hidden email]

http://almendrosanfelipe.blogspot.com

geoinquiets_logo-blau.jpg (218K) Download Attachment

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Raf Roset

Molt millor el verd, pel meu gust :-)

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Roger Veciana i Rovira-2
A mi també m'agrada el verd. La idea em sembla molt bé, queda prou seriós, no?

Roger

El 27 de febrer de 2011 17:56, Raf Roset <[hidden email]> ha escrit:

Molt millor el verd, pel meu gust :-)

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Raf Roset

La divisa és "amb l'ànima inquieta" o havia de ser "algú havia de fer-ho" ?

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Alexandre Nobajas
Es va votar a l'última trobada la 1a frase

Àlex

-----Inline Attachment Follows-----

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Raf Roset

Ah, ok.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Logo Blau

Oscar Fonts

> Es va votar a l'última trobada la 1a frase
>
> Àlex

Però es va votar malament! -- crec que em vaig contagiar de l'esperit
del 23F. :S

Elena, és molt mareig si obrim un doodle i tractem de decidir-ho més
calmadament?
Això del doodle sembla la manera més fàcil de decidir les coses de
manera asíncrona, no?

BTW, sip, més maco el verd. I gràcies!

Oscar.