[Geoinquiets Barcelona] KML 2.2

esllolo
Una pregunta general,

Estem intentant convertir un fitxer KML 2.2 a GML però no trobem cap eina que "entengui" el KML 2.2 (GVSIG 1.9 només llegeix 2.1 i la versió nova crec que encara no pot, QGIS tampoc ho llegeix...)

Algú sap si hi ha alguna altre que ho pugui fer? O algún conversor de fitxers?
Gràcies,

Estela Llorente López
tf:656231842

Re: [Geoinquiets Barcelona] KML 2.2

Lluís Peinado
Mira't aquest programa
http://www.gdal.org/ogr/

El 20 de gener de 2011 10:03, Estela Llorente López <[hidden email]> ha escrit:
[...]

Geodata Sistemas,SL.

[hidden email]

T. 933 035 367 (ext. 21)

F. 933 080 071

Re: [Geoinquiets Barcelona] KML 2.2

esllolo
Gràcies Luis,

Amb GDAL ja ho estic intentant, però no acabo de veure-ho.
Us sona alguna eina més?

Salutacions,

Estela Llorente López
tf:656231842

2011/1/20 luis peinado <[hidden email]>
[...]

bolosig
Hola Estela,

Puede que con geotools. Como geoserver sirve datos en kml y gml me imagino que con geotools se puede hacer la transformación.

Saludos,

Bolo

2011/1/20 Estela Llorente López <[hidden email]>
[...]

Adrià Mercader-3
Hola Estela,
Amb QGis 1.6 a mi si que em deixa llegir un KML 2.2 i exportar-lo a GML.
Si vols anar sobre segura, ogr2ogr (dins del paquet que menciona el
Lluís) no falla mai. Només cal que executis això:

ogr2ogr -f "GML" desti.gml origen.kml

Sort,

Adrià

2011/1/20 Estela Llorente López <[hidden email]>:

> Gràcies Luis,
>
> Amb GDAL ja ho estic intentant, però no acabo de veure-ho.
> [...]

Adrià Mercader
-----------------------------
http://amercader.net

Re: [Geoinquiets Barcelona] KML 2.2

esllolo
Gràcies a tots,
Probaré el QGIS 1.6 a veure. Ahir canviant un parell de coses a un fitxer una mica manipulat vaig aconseguir que arranqués amb el FME Quick Traslator, però prefereixo que ho entengui bé.

Probaré també el tema del OGR, a veure si ho aconsegueixo.

Gràcies

Estela Llorente López
tf:656231842

Adrià Mercader