[Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

[Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

Oscar Fonts
CÀROL: llegeix, per al·lusions!! :-*

Hem votat 8 persones interessades (http://doodle.com/id4itiaxdkvecit5).

1a opció: Diumenge 20 feb (7 participants).
2a opció: Dissabte 26 feb (6 perticipants).
3es opcions: Diumenge 27 feb o dissabte 5 març (5 participants).

Sempre en horari de 9.30 a 13.30h

Per tant, comencem per diumenge 20. Necessitem propostes de local a
BCN on hi capiguem 8 persones amb 8 portàtils. Requisits del local:
Wifi, endolls, taula, cadires. Propostes? (no sigueu tímids).

Si p. ex. no trobéssim lloc pel 20 però sí per al 26 perfecte.

Primer intent de proposta: Càrol, seria possible reservar aula a la
UPC/Campus Nord per un... diumenge? O, en el seu defecte, hi hauria
oberta alguna aula d'estudis a la BRGF?

Slt,

Oscar.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

Raf Roset
Per a l'espai de treball continua existint la opció de la Casa Orlandai al costat de la sortida Sarrià dels FFCC:
http://www.casaorlandai.cat/espais (no veig que tinguin wifi però hi ha una alternativa propera de la qual caldria comprovar cobertura.....)

4 hores per 42 eur una sala de menys de 20 persones o a 18 eur/hora. L'alternativa gratuïta que he trobat és a Nou Barris.

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

geo inquiet
OK! diumenge 20!

Jo miraré si pot ser a Lluïsos de Gràcia.

Els que hi heu estat creieu que serà suficient l'ample de banda?

Marc

2011/2/6 Oscar Fonts <[hidden email]>
[...]

Jo em sembla que vaig fer servir el 3G, no pas la wifi local...

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

Oscar Fonts
Lluïsos OK,
Nou Barris OK,

UPC, plan B (hauria de ser el dia 26 xq pugui venir la Càrol, si ho he
entès bé).

Orlandai KO (no money).

El primer que aconsegueixi confirmar (Raf/Marc), que avisi.

Oscar.

2011/2/8 Raf Roset <[hidden email]>:

> [...]
>
> Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

Anna Muñoz
se sap salguna cosa sobre la disponibilitat de lloc a la UPC?
He mirat llocs semblats a la Casa Orlandai com són els centres cívics de:

[1] la Casa Elizalde

[2] la Casa Golferichs

[3] Fort Pienc (a prop del Mercat de Sant Antoni)

Faltaria veure com ho tenen, en quan a disponibilitat de l'espai, tant pel diumenge 20 com pel dissabte 26.

Anna.

[2]

El 8 de febrer de 2011 7:11, Raf Roset <[hidden email]> ha escrit:
[...]

caram ... quina casualitat, acabem de creuar emails.
Bé, en la mateixa lógica que apunta Oscar: KO a qualssevol centre cívic, perque la cesió d'espai en tots té un preu.

Fins aviat,
Anna.

El 8 de febrer de 2011 10:27, Oscar Fonts <[hidden email]> ha escrit:
> [...]

> Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

carol.puig
Bona tarda,
en el meu departament de la UPC, campus nord, sí que es pot, s'hauria
d'avisar amb uns dies d'antelació especificant el nombre aprox
d'assistents i ja està. El problema és la data, el dia que a més gent us
anava bé, 20 de febrer, a mi no em va bé, ho sento. aviseu-me si canvieu
de data.
Salut,
càrol