[Geoinquiets Barcelona] Ipad com eina de camp

[Geoinquiets Barcelona] Ipad com eina de camp

Raf Roset

RE: [Geoinquiets Barcelona] Ipad com eina de camp

Pomar Berry, Christian

Perdoneu la meva ignorància, però… com dimonis connecteu un GPS a l’iPad… i ja posats... a un iPhone?

Jo ho he provat amb l’iPhone i la única solució que he trobat és BTStack i JailBreak, però crackejar mòbils és molt pesat.

[Geoinquiets Barcelona] Salutacions

Pomar Berry, Christian

Hola de nou,

Perdoneu la meva manca d’educacio i urbanitat. No m’he presentat ni he dit qui sóc ni res de res i he començat preguntant…

Sóc Christian i el Raf m’ha convençut de que formant part d’aquesta llista la meva vida millorarà radicalment… i ja començo a notar alguna cosa...

Salut,

Christian Pomar

Responsable de Realidad Virtual y Supercomputación

T-Systems Iberia

C/ San Juan de La Salle 42,

08022 Barcelona

España

www.crvbcn.com www.t-systems.es

prohibited.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Ipad com eina de camp

Raf Roset
Pots gastar-te el diners aquí: http://store.igpsd.com/products/google_ad

I sempre et pots passar a Android....  =)

Raf

2011/1/25 Pomar Berry, Christian <[hidden email]>

[...]

Re: [Geoinquiets Barcelona] Salutacions

geo inquiet
Benvingut Christian!

...ja t'ha dit en Raf que els nous ens han de fer una ponència iniciàtica?!!

;DDDD

...segur que tens molt per a aportar a geo_i!

Marc

[...]

De fet tinc compromés en Christian per a que faci una presentació de les dues AR que existeixen (la de "chichinabo" i l'altra) juntament amb la valoració de l'aspecte geo en AR i altrs camps colaterals.
No ho hem pogut lligar per al 27, però potser per al març (o en una edició "bola extra" de geoinquiets ?).

Raf

2011/1/25 geo inquiet <[hidden email]>
[...]

Carles Fernandez-2
Hola a tothom,

aprofito que en Christian m'ha comentat que la seva vida ha començat a
millorar d'ençà s'ha donat d'alta en aquesta llista, per apuntar-m'hi
jo també. Com a breu introducció, diré que treballo al CTTC
(www.cttc.cat) i em dedico a fer recerca en sistemes de
radionavegació, sobretot en els aspectes relacionats amb el
processament de senyal. Per a qui li interessin aquestes marcianades,
poden consultar els articles a
http://www.cttc.cat/en/home/cfernandez/publications.jsp

Bé, ja ens anirem coneixent.

Salutacions,
Carles

Dr. Carles Fernández Prades

Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya (CTTC)
Communications Subsystems Area
Address: Parc Mediterrani de la Tecnologia
        Av. Carl Friedrich Gauss, 7
        08860 Castelldefels, Barcelona, Spain.
Phone: +34 936452909    Fax: +34 936452901
http://www.cttc.cat