[Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

[Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

Juan Carlos Sierra R

Re: [Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

Raf Roset
Llàstima: jo el dia 11 tinc dues reunions i no podré anar-hi, però no estaria de més que algún Geoinquiet hi fes acte de presència i fins i tot es donés a conèixer.....  =)

Raf

2011/2/4 Juan Carlos Sierra R <[hidden email]>
Interesante jornada.

http://juanchosierrar.blogspot.com/2011/02/jornada-innovacion-en-los-servicios.html

saludos

--

Analista GIS
e-Mail:

Re: [Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

Juan Carlos Sierra R

La inscripcion es gratuita, lastima raf que no puedas venir aver si otro geoinquiet se apunta.

Saludos

El 04/02/2011 11:59, "Raf Roset" <[hidden email]> escribió:
> [...]
>
> Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

Alexandre Nobajas
Bones, jo ja hi estic inscrit, si algú més s'hi anima ens veiem allà.

El 04/02/2011 11:59, "Raf Roset" <rafroset@...> escribió:
> [...]
> estaria de més que algún Geoinquiet hi fes acte de presència i fins i tot es

-----Inline Attachment Follows-----

Re: [Geoinquiets Barcelona] Innovation in Public Services: Smart Cities - the case of OPEN DATA

geo inquiet
Alexandre,

Si finalment ets l'únic ens faràs un breu resum? Please.

Merci per avançada.

Marc

-----Inline Attachment Follows-----