[Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

[Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

geo inquiet
Geo_i,

Algú ha treballat amb alguns d'aquests GIS desktop? Quin valoreu millor?

Agraït per avançada,

Marc

Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Raf Roset
jo faig servir usualment Qgis i n'estic molt content, però el meu tema és geografia molt bàsica i mapes antics (bàsicament georeferenciació).

gvSIG no em sona, què és ?   <wohahahaha>

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

César Martínez Izquierdo-3
Bon dia, crec que no m'he presentat mai en aquesta llista... vaig
estar uns quants anys al projecte gvSIG, i ara estic a la Autònoma.
Com Jorge, jo tampoc és que tingui una visió molt imparcial, però bé...

Qgis no l'he fet servir tant, però em sembla que gvSIG és més potent
respecte a la generació de mapes temàtics, etiquetats...
En canvi, crec que Qgis és més adient per a fer anàlisis ràster amb
dades pesades, ja que pot tirar de Grass. Clar, que justament per això
és una mica més enrevessat.

Crec que depèn de l'ús que vulguis fer...

Salut,

César

2011/2/10 Raf Roset <[hidden email]>:

> [...]
> geografia molt bàsica i mapes antics (bàsicament georeferenciació).
>
> gvSIG no em sona, què és ?   <wohahahaha>

   César Martínez Izquierdo
   GIS developer
   -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -  -
   ETC-LUSI: http://etc-lusi.eionet.europa.eu/
   Universitat Autònoma de Barcelona (SPAIN)

Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

hesana
Hola,
yo utilizo los dos y ambos me gustan pero para cosas diferentes. Qgis lo veo más manejable y más agradable para visualizar la información, pero se me queda corto a la hora de hacer cálculos aunque la versión que tengo ahora instalada incorpora herramientas de análisis que antes no tenía. gvSig es más potente para hacer cálculos y análisis, la extensión Sextante te permite hacer muchas cosas como las que hay en ArcGis, corregidme si me equivoco los que habeis estado en el proyecto de gvSig.
Mi opinión es que depende para qué lo quieras utilizar.
Saludos,
Helen

El 10/02/11 12:28, César Martínez Izquierdo escribió:
[...]

Helen San Segundo Navazo

http://www.meteo.cat
Tel. 93 567 60 90
Fax 93 567 61 02
A/e [hidden email]

Abans d’imprimir aquest correu, assegureu-vos que és del tot necessari. El medi ambient és cosa de tothom!

La informació d'aquesta transmissió electrònica és confidencial i el seu ús sols està permès als seus destinataris. Si Vostè no és la persona destinatària d'aquesta transmissió electrònica, li preguem que ens ho comuniqui de forma immediata i destrueixi qualsevol copia de la mateixa (tant digital com en paper).

[...]

"
http://gobarbra.com/hit/new-6b083922493802b9dbc4c1a56e482241

:-)"

BRUTAL !!!!!

Aquesta me l'apunto, la faré servir segur  =)

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

geo inquiet
Gràcies a tots!

Realment en aquest post m'heu demostrat el món de possibilitats i les capacitats de geoinquiets. Compartit coneixement express amb un plus de dosi d'humor! GENIAL!

Gràcies... el cert és que jo el vull en principi per tasques de consulta i edició GIS bastant bàsiques, on primi la facilitat d'ús i que l'arxiu final "mapa" tingui el màxim de possibilitats de simbolització i quedi el màxim enllestit per anar a impremta. Sabeu si algun pot generar pdfs multicapa com a document final?

Gràcies per avançada, novament.

Marc

El 10/02/2011 14:41, Jorge Gaspar Sanz Salinas <[hidden email]> va escriure:

> i de pas ja no pots di que es gvSIG :-)
>

> - --
>
> Jorge Gaspar Sanz Salinas
>
> http://es.osgeo.org
>
> http://jorgesanz.net

Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Raf Roset
El Print Composer de Qgis d'entrada és una mica enrevessat, però les possibilitats que ofereix són molt potents. No he vist mai un PDF multicapa, com són ?

Raf

2011/2/11 <[hidden email]>
> [...]

Gràcies... el cert és que jo el vull en principi per tasques de consulta i edició GIS bastant bàsiques, on primi la facilitat d'ús i que l'arxiu final "mapa" tingui el màxim de possibilitats de simbolització i quedi el màxim enllestit per anar a impremta. Sabeu si algun pot generar pdfs multicapa com a document final?

Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

geo inquiet
Acabo d'enviar un pdf multicapa per correu al Raf.
M'ha contestat "Osti!!"
El pdf multicapa estava generat amb ArcGis.

Marc

El 11/02/2011 8:53, Raf Roset <[hidden email]> va escriure:

> [...]
>
> El 10/02/2011 14:41, Jorge Gaspar Sanz Salinas [hidden email]> va escriure:

Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Anna Muñoz
Marc: amb quin producte l'has generat?
Amb el Map2PDF for ArcGIS de Terrago? o algun altre?

Anna.

El 11 de febrer de 2011 10:44, <[hidden email]> ha escrit:
> [...]

> Marc
>
> El 10/02/2011 14:41, Jorge Gaspar Sanz Salinas [hidden email]> va escriure:

Re: Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

geo inquiet
Ostres!

Directament en ArcGis! -crec-

Marc

El 11/02/2011 10:53, Anna Muñoz <[hidden email]> va escriure:

> [...]
>

> El 11/02/2011 8:53, Raf Roset [hidden email]> va escriure:

RE: Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Ruiz Almar, Ernest

A ArcGis és:

File->Export Map->file type PDF

Important desplegar menu options per afinar la conversió. Al tantu amb la definició del Colorspace i les opcions de la pestanya advanced on es controla que s’exporta al PDF.

Ernest

> [...]
> El pdf multicapa estava generat amb ArcGis.
>

> Marc
>

> El 11/02/2011 8:53, Raf Roset [hidden email]> va escriure:

La informació inclosa en aquest correu electrònic és CONFIDENCIAL, i és per a ús exclusiu del destinatari. Si vostè llegeix aquest missatge i no n'és el destinatari, li informem que està totalment prohibida la divulgació, distribució o reproducció d'aquesta comunicació, i li demanem que ens ho notifiqui i ens retorni aquest missatge, i a més que l'esborri. Gràcies.

Abans d'imprimir aquest e-mail pensi en el medi ambient.

La información incluida en este correo electrónico es CONFIDENCIAL, siendo para uso exclusivo del destinatario. Si Vd. lee este mensaje y no es el destinatario, le informamos de que está totalmente prohibida la divulgación, distribución o reproducción de este comunicado y le agradeceríamos lo notificara y lo devolviera a la dirección arriba indicada, borrando el mensaje original. Gracias.

Antes de imprimir este e-mail piense en el medio ambiente.

This email and the information within are CONFIDENTIAL and it is intended exclusively for the addressee. If this message has been received in error, you are not entitled to use, disclose, distribute copy or rely on this email in any way. Please notify us immediately by email and delete it from your system.

Please consider the environment before printing this email.

Re: Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Anna Muñoz
Val, diria que esteu usant la versió 9.3 de l'arcGIS que em sona que porta 'de sèrie' el GeoPDF.

Adjunto un exemple del que es pot fer amb map2pdf, i suposo que és el mateix que fa l'export a pdf de l'argis, oi? (mostrar diferents layers i a més poder consultar atributs dels elements).
Ja ho provaré quan tingui una estona.

Anna.
El 11 de febrer de 2011 11:59, Ruiz Almar, Ernest <[hidden email]> ha escrit:

GeoPDF.JPG (156K) Download Attachment

RE: Re: Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] GVsig versus Qgis.

Ruiz Almar, Ernest

Anna,

La 9.3.1 concretament.

Això que mostres també és el que es veu quan el PDF el fas en ArcGIs i l’obres amb una versió Adobe 10 o superior, si no recordo malament.

Ernest

2011/2/11 Ruiz Almar, Ernest <[hidden email]>:

> Anna,
>

> La 9.3.1 concretament.
>

> Això que mostres també és el que es veu quan el PDF el fas en ArcGIs i
> l’obres amb una versió Adobe 10 o superior, si no recordo malament.

xe a vore si podeu canviar el assumpte dels correus, que va començar
amb una comparativa de gvSIG amb QGis i ara esteu xarrant del
ArcGIS...

(algú ho havia de dir...)

--
Jorge Sanz