[Geoinquiets Barcelona] Dades Obertes de Catastro

[Geoinquiets Barcelona] Dades Obertes de Catastro

David Nogué-2
Bon dia companys,

finalment vaig visitar la seu de la Oficina Virtual de Catastro, al Paseo de la Castellana 272 a Madrid.

Vaig reunir-me amb José Miguel Olivares, que em va estar explicant tot el què estan publicant, i tot el què estan a punt de publicar en format obert.

Hi ha un fotimer de coses, ens hi vam estar 3 hores de rellotge.

En primer lloc, em va dir que estan a punt d'alliberar:

- tot el parcel.lari cadastral en format vectorial (.shp)

- els models 3D de parcel.la, pis per pis, local per local, habitatge per habitatge, identificant els usos declarats (ara això només és accessible amb certificat)

- el servei WFS, per a consultes puntuals

Tot això, així que s'aprovi la Ley de Economía Sostenible que està ara al parlament.

Us reenvio un tutorial que explica com accedir a la consulta i descàrrega del vectorial i els models 3D, dins de www.sedecatastro.gob.es , mitjançant certificat de la FNMT (http://www.cert.fnmt.es/).

Per a més consultes, més avall teniu el correu del José Miguel Olivares:

David Nogué

planol.info
[hidden email]
+34 650 407 810
+34 93 318 43 48

RE: [Geoinquiets Barcelona] Dades Obertes de Catastro

Carlos Alberto Muñoz Micó

Vaya, espero impaciente la noticia, trabajo diariamente con datos de catastro y me vendría muy bien conseguir directamente los parcelarios en shp. Un gran avance.

__________ Información de ESET NOD32 Antivirus, versión de la base de firmas de virus 5897 (20110222) __________

http://www.eset.com