[Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

[Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

Oscar Fonts
Hola,

Per a la jormada d'AR, quedem:

 * dissate a les 9:30 AM.
 * al Frankfurt Pedralbes (o, en cas d'estar tancat, al bareto més
proper per aquella cantonada).

És a dir: http://www.osm.org/?mlat=41.3870&mlon=2.1124&zoom=18&layers=M

D'allà, i després del preceptiu cafè amb llet, ens endinsarem al Campus Nord.

Apunteu el telèfon d'incidències i retards, el trobareu aquí:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Oscar_Fonts

Ah, porteu "allargus" i "purtàtils"!

Fins ara,

Oscar.

Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

Raf Roset
* dissate a les 9:30 AM.
 * al Frankfurt Pedralbes (o, en cas d'estar tancat, al bareto més
proper per aquella cantonada).
Ah, porteu "allargus" i "purtàtils"!

Tenim almenys un objectiu o un propòsit ?
Hi ha alguna cosa que calgui preparar a l'avançada ?
Necessitats concretes de HW o SW ?

Raf

Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

Oscar Fonts
> Tenim almenys un objectiu o un propòsit ?

Entxufar dades toponímiques de pics a algun servei d'AR.
Valorar la qualitat/utilitat del que resulti.
'Algun' pot ser un o més.

> Hi ha alguna cosa que calgui preparar a l'avançada ?

En Marc obrirà fent un resum de l'estat de la qüestió -- el que s'ha
mogut a la llista fins ara.

Després, extraiem dades de cims d'OSM, GeoNames, Nomenclàtor... d'allà
on legalment i tècnica es pugui.
I les intentem incloure en diferents serveis d'AR, a veure què passa.

Documentem tot plegat per a la posteritat, i au!

> Necessitats concretes de HW o SW?

Portàtils a tutiplén i allarguis/lladres per endollar-los.
Software? Ho anirem veient.

Jo puc posar un servidor per fer proves amb apache, php, mysql,
tomcat, postgis, geoserver, el que calgui instal·lar.

S.

Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

geo inquiet
Perdoneu,

Avui he tingut un dia dens.

Varis proposits a escollir en començar:

0. tinc un mini ppt per decidir que fem.
1. Muntanyes/nomenclator a AR
2. Muntanyes/nomenclator a Google Earth
3. Model 3d de Catalunya a AR

De pen de quants siguem podriem fer equips i fer varies coses. Crec que tenim capacitat!

Ens veiem!

En tinc ganetes.

Marc

El 25/02/2011 13:03, Oscar Fonts <[hidden email]> va escriure:

> [...]
>

> S.

Re: Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

Oki, ens veiem demà.
No sé si puc recuperar algun portàtil per demà, però puc portar el Tab: en algun lloc haurem de consumir/visdualitzar aquestes dades AR, no ?

Raf