[Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

[Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Carlos López Quintanilla
Bon dia,
La meva primera aportació a la llista.
Perdó pel posible mail creuat!

Barcelona (17-19 de Febrero de 2011)
Organiza: Perey Research & Consulting

Lanzamiento de GDAL/OGR 1.8.0. Enlace.

WebGL Earth: Globo Virtual Open Source. Enlace.

Salutacions,

Carlos López Quintanilla

Consultor SIG

[hidden email]

______________________

GeoData Sistemas, SL

Tecnologies de la informació geogràfica

Telf: 93.303.53.67

www.geodata.es

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Alexandre Nobajas
Gràcies per la info! No en tenia ni idea, a veure si encara m'hi volen.

carlos.lopez@...

______________________

GeoData Sistemas, SL

Tecnologies de la informació geogràfica

Telf: 93.303.53.67

www.geodata.es

-----Inline Attachment Follows-----

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Oscar Fonts
Hum hum, qui s'anima a fer un calendari de geoevents i enganxar el
widget al blog? :p
Amb perdó, el google calendar és una bona opció -- mentre no conspiris
contra l'status quo mundial. :)

Slt.

2011/2/7 Carlos López Quintanilla <[hidden email]>:
> [...]
> Barcelona (17-19 de Febrero de 2011)
> Organiza: Perey Research & Consulting

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Elena Sauleda
Jo en tinc un...on hi vaig posant events de gis, tot i que no hi surt absolutament tot......el puc compartir, és de google:

Qui el vulgui poder editar, carc que l'haig de convidar com a editor, no?

Si va bé el podeu posar, sino, cap problema.

El 8 de febrer de 2011 10:31, Oscar Fonts <[hidden email]> ha escrit:
> [...]
contra l'status quo mundial. :)

Slt.

2011/2/7 Carlos López Quintanilla <[hidden email]>:

______________________________

http://almendrosanfelipe.blogspot.com

geocalendari ( era Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès)

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Carlos López Quintanilla
bon dia a tothom,
Jo soc membre del "Grupo de Trabajo de la Infraestructura de Datos Espaciales de España" (GT-IDEE) i m'arriben un munt de geoevents al butlletí mensual.
M'ofereixo voluntari a alimentar aquest calendari, i ja em va be el google Calendar, prometo no conspirar contra ningú!

Salut,

Carlos López Quintanilla

Consultor SIG

[hidden email]

______________________

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Elena Sauleda
Com vulgueu...si al teu sou un grup que l'actualitzeu (si no hi he entès malament), doncs podem agafar el teu...i si a més en Carles López s'apunta a actualitzar...

Com volgueu, a disposar.

El 8 de febrer de 2011 10:39, Jorge Gaspar Sanz Salinas <[hidden email]> ha escrit:

Elena Sauleda
[hidden email]
______________________________

http://almendrosanfelipe.blogspot.com

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Jorge Sanz (OSGeo)

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Anna Muñoz
Hola,

sobre el tema del calendari d'events, com s'accedeix (només per consulta)?
He provat de fer-ho amb l'enllaç al calendari de google que surt en altres misatges i no veig cap event en tot el que queda d'any.

Salut,
Anna.

El 8 de febrer de 2011 12:06, Jorge Gaspar Sanz Salinas <[hidden email]> ha escrit:

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Oscar Fonts
Hola.

El calendari amb més 'vidilla' és el de Geomatic Events:
http://www.google.com/calendar/embed?src=ak1i8t86206kbg5njvv91ra43o%40group.calendar.google.com

Slt.

2011/2/28 Anna Muñoz <[hidden email]>:

> [...]
> escrit:

Re: [Geoinquiets Barcelona] AR Standards Meeting i noticies d'interès

Gràcies Oscar ! Això era el que estava buscant.

Salut,
Anna.

El 28 de febrer de 2011 9:13, Oscar Fonts <[hidden email]> ha escrit: