Quantcast

[Dutch] gezocht: waar zijn de osgeo.nl banners?

[Dutch] gezocht: waar zijn de osgeo.nl banners?

Gert-Jan
Hallo lijsters,

Na de Nieuwjaarsborrel hebben we ze nog niet nodig gehad, maar ik vroeg
me af waar we sindsdien onze banners hebben gestald.
We hebben na afloop van events altijd zoveel automobilisten die
aanbieden een banner onder hun hoede te nemen dat ik de locatie van de
banners nu even kwijt ben ;-)

groet,

Gert-Jan

Re: [Dutch] gezocht: waar zijn de osgeo.nl banners?

Steven M. Ottens
Ha Gert-Jan,

Bij Geodan staan een osgeo.org en een osgeo.nl banner

groet,

Steven