[Dutch] foss4gnl

Paul van Genuchten
Ha allen, is er al meer duidelijk over foss4gnl-2018?

Paar details waar mogelijk op korte termijn vorm aan gegeven zou kunnen worden.
- De osgeo wiki en osgeo.nl website tonen nog geen activiteit op dit vlak
- Komt er een abstract submission periode?
- De website foss4g.nl geeft nog de locatie van vorig jaar aan
- Zijn er bepaalde taken waar hulp bij nodig is

Re: [Dutch] foss4gnl

geejee
Ik heb ooit het woest plan gehad dit op een vrolijke locatie (club
Roest) aan een Amsterdamse stadsstrand bij mij thuis om de hoek te doen.
Dat bleek qua praktische logistieke mogelijkheden onhaalbaar, en daarmee
is die optie afgeschreven.

Ik ga nog een andere optie in A'dam Centrum verkennen, maar dat is
slechts een 10% kans dat dat wat wordt, dus reken daar nie top.
Overigens heb ik geen ambitie om er zelf dit jaar inhoudelijk hard aan
te sleuren, de open politiek gaat even voor de open geo  ;-)

groet,

Gert-Jan

Paul van Genuchten schreef op 08-03-2018 9:07:

> Ha allen, is er al meer duidelijk over foss4gnl-2018?
>
> Paar details waar mogelijk op korte termijn vorm aan gegeven zou
> kunnen worden.
> - De osgeo wiki en osgeo.nl [1] website tonen nog geen activiteit op
> dit vlak
> - Komt er een abstract submission periode?
> - De website foss4g.nl [2] geeft nog de locatie van vorig jaar aan
> - Zijn er bepaalde taken waar hulp bij nodig is
>
> Links:
> ------
> [1] http://osgeo.nl
> [2] http://foss4g.nl

Re: [Dutch] foss4gnl

Bart van den Eijnden (OSGIS)-2
Net door @pluraal rondgeleid op de superleuke locatie voor de #FOSS4GNL
2018: @AereshboAlmere. Zet 10/11 juli in je agenda! #QGIS #GeoServer en
nog veel meer #'s!

https://twitter.com/geogoeroe/status/966340506186928128

Groeten,
Bart

On 08-03-18 09:23, [hidden email] wrote:

> [...]
> Overigens heb ik geen ambitie om er zelf dit jaar inhoudelijk hard aan
> te sleuren, de open politiek gaat even voor de open geo  ;-)

Re: [Dutch] foss4gnl

Ouke
Ik wil me er niet mee bemoeien, maar ik doe het toch. Hebben jullie al eens gedacht aan het DATALAB van de gemeente amsterdam als locatie?

Met vriendelijke groet

Ouke Weijer
Waarnemend coördinator GEO-Informatie
Senior medewerker GEO-Informatie
gemeente Alkmaar

mob: 0641520090
> [...]

> Overigens heb ik geen ambitie om er zelf dit jaar inhoudelijk hard aan
> te sleuren, de open politiek gaat even voor de open geo  ;-)

Re: [Dutch] foss4gnl

b.j.kobben

Goeie optie, maar ws dan pas voor volgend jaar, want zoals gezegd door Bart staan we nu op het punt om de officiele uitnodigingen de deur uit te doen! Quote uit de plannen: “De FOSS4GNL 2018 wordt georganiseerd op de locatie van de Aeres Hogeschool in Almere. Het main event vindt plaats op 11 juli. De bedoeling is op 10 juli (betaalde) workshops te organiseren, waar de community kennis kan opdoen, en kennispartijen workshops kunnen aanbieden. Als daar belangstelling voor is kan er ook een Nederlandse codesprint, of een documentatievertaalmiddag gehouden worden.”

We houden jullie op de hoogte!

--

Bestuur Stichting OSGEO.nl

Barend Köbben (Penningmeester)

NL72 INGB 0006276370 ten name van STICHTING OSGEO.NL

SWIFT/BIC:INGBNL2A

Kamer van Koophandel: 58214763

[...]

Erik

Datalab zou ook een hele leuke zijn voor een QGIS gebruikersdag... of voor volgend jaar de FOSS4GNL :-).

Maar voor deze zomer staat de Aeres Hogeschool in Almere als locatie gepland. Op 11 juli de conferentie, 10 juli kijken we of we een workshopdag kunnen organiseren.

Komende week doen we een skype (of andere communcatietool) voor verdere invulling. Het organisatiecomité is nog niet helemaal rond, dus als iemand mee wil helpen, graag! Doe even een berichtje, dan nodig ik je ook uit voor de skypesessie. Ik denk dat het dinsdag of donderdag wordt (ik ga de rest even vragen) om 20:30.

Groeten vanuit de FOSS4GUK ;-)

Erik.

Erik Meerburg
Directeur Geo Academie
(06) 2816 7631
[hidden email]

6 april start Vakopleiding GIS op GeoFort
In 20 vrijdagen écht GIS leren

On 08/03/2018 11:44, Ouke Weijer wrote:
[...]

Super! Klinkt goed.
(net na mijn mail zag ik ook de update in de notulen http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederland/bijeenkomsten/bestuur-43)

Re: [Dutch] foss4gnl

Just van den Broecke
Beste Paul,

Ja, het org committee is al druk bezig. In kort:

Datum FOSS4GNL: 11 juli 2018 (10 juli evt workshops)
Plaats: Aeres Geo Media en Design HBO Almere (goed bereikbaar NS)

Volledig schema, met abstract deadlines etc volgt.
Betrokkenen op dit moment: Erik Meerburg, Kees Jansen (Aeres en GIN),
Rob van Loon (Ordina), Baukje (WebMapper en Aeres) en bestuur OSGeo.nl.
Zij hebben nog veel meer vrijwilligers nodig: programma cie, logistiek,
communicatie (website etc).

Allen: laat hier of direct aan Erik Meerburg (Cc:) weten als je wilt
meehelpen. Vele handen maken...

Met vriendelijke groet,

--Just