[Dutch] Verslag NLExtract hacking day

Frank Steggink-2
Hoi,

Afgelopen donderdag hebben Just van den Broecke, Edward Mac Gillavry en
ik bij de Social Impact Factory de eerste NLExtract hacking day
georganiseerd. Het was een zeer geslaagde dag. Het volledige verslag is
hier te lezen: https://osgeo.nl/2018/04/verslag-nlextract-hacking-day/

Groeten,

Frank Steggink

--
Steggink Geo-ICT
Frank Steggink

frank.vcf (237 bytes) Download Attachment

Re: [Dutch] Verslag NLExtract hacking day

Frank Steggink-2
Voor de vroege lezers: ik heb een link bij Python toegevoegd, in het
stuk wat gaat over dependencies met wijzigende installatieprocedures en
afhankelijkheden. De link verwijst naar de zeer toepasselijke XKCD-strip
van vandaag: https://xkcd.com/1987/

Dit zegt genoeg ;)

Frank