[Dutch] Verouderde navigatie systemen

Ouke

Vrienden van mij rijden in een oude Mercedes. in deze auto zit een navigatie systeem (comand system) van Mercedes. uiteraard worden de kaarten van dit systeem al jaren niet meer onderhouden door Mercedes. Zou het mogelijke zijn om bijvoorbeeld OSM te kunnen vertalen naar dat oude systeem?

Daarnaast hebben zij een auto met een nokia navigatie systeem. Ook hier geld de zelfde vraag voor.

Met vriendelijke groet

Ouke Weijer

Waarnemend coördinator GEO-Informatie

Senior medewerker GEO-Informatie

gemeente Alkmaar

mob: 0641520090

Aanwezig: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en Vrijdag

Re: [Dutch] Verouderde navigatie systemen

Raymond Nijssen
Leuke vraag, en ik heb geen idee. :)

Om te beginnen moet je erachter komen hoe zo'n update-bestand in elkaar
steekt (of stak) en of dat een open formaat is. Daarna kun je kijken hoe
je osm in zo'n jasje kunt gieten.

Groet,
Raymond

Terglobo