[Dutch] QGIS gebruikersdag in oktober

Jonasvsl
Hallo allemaal,

Afgelopen FOSS4Gnl (nog complimenten voor de uitstekende organisatie) heeft Erik in al zijn enthousiasme gepresenteerd dat we de QGIS gebruikersdag bij Nelen & Schuurmans houden.

Helaas was ik op dat moment nog niet aanwezig anders had ik direct kunnen aangeven dat dit onmogelijk is gezien het kleine kantoor.

Mijn vraag is daarom of er iemand een mooie locatie weet waar we op 3 of 4 oktober de QGIS gebruikersdag kunnen organiseren, bij voorkeur in het midden van het land.

Overigens organiseer ik dit niet alleen, ik doe dit samen met Coen Nengerman en Les Kleuver van Spatial Explorers.

Reageren kan via de mailing list maar direct mag ook naar [hidden email]. Alvast bedankt voor het meedenken!

Mvrgr,
Jonas van Schrojenstein

Re: [Dutch] QGIS gebruikersdag in oktober

Erik

Ha Jonas,

Ja, sorry voor de verwarring daarover, ik wist bij nader inzien dat je een Hogeschool aan het proberen was, maar had in mijn hoofd jullie kantoor... Als we alsnog een onderwijsinstelling kunnen charteren zou dat mooi zijn. Uiteraard wil ik ook voor GeoFort pitchen, maar dan is het wel noodzakelijk dat er voldoende sponsorgeld aanwezig is...

Erik.

On 17/07/2018 14:03, Jonas van Schrojenstein Lantman wrote:
[...]

Edward Mac Gillavry
Jonas,

Ook met Coen al even over gesproken: de Social Impact Factory in Utrecht is misschien een optie? Vijf minuten lopen CS.

Met vriendelijke groeten,

Edward