[Dutch] QGIS 2.14.1_PostGreSQL-DB_access denied

[Dutch] QGIS 2.14.1_PostGreSQL-DB_access denied

Peter van Maastrigt
Ik zit met met toegang tot bovengenoemde database  waar je met een gebruikersnaam en wachtwoord toegang toe zou moeten krijgen. Dit lukt niet, toegang wordt geweigerd (zie bijlage).

Specificaties:

Standalone (laptop);
Intel Pentium 2.4 GHz
Windows 7 Home Premium, 64 bits;
Internet Explorer 11, Google Chrome;
WiFi;
QGIS 2.14.1.

Kunt u me hierbij mogelijk helpen?
Bijvoorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Peter van Maastrigt

PostGis_problem_13may2016.docx (52K) Download Attachment

Re: [Dutch] QGIS 2.14.1_PostGreSQL-DB_access denied

TomvanTilburg

Hi Peter,

Het lijkt erop dat je de database zelf hebt geinstalleerd op je laptop. Heb je meer gegevens over hoe je deze hebt geinstalleerd?

Tom

On Fri, 13 May 2016 18:07 Peter van Maastrigt, <[hidden email]> wrote:
[...]

Probeer wat meer informatie te geven zodat we je kunnen helpen.
Denk aan:
- wat wil je precies doen?
- welke stappen heb je al ondernomen? (installatie etc.)
- welke documentatie heb je al doorgenomen?

Let verder op dat je naar de mailinglijst stuurt en niet alleen naar mij, dat verhoogt de kans op antwoord en andere mensen steken er ook wat van op.

Grts,
 Tom

On Sat, 14 May 2016 at 07:17 Peter van Maastrigt <[hidden email]> wrote:
Ha Tom

Wellicht via het opmaken van een OSM-bestand; of bij de installatie van Q-GIS zelf, anders zou ik niet weten.

Groeten,
Peter van Maastrigt