[Dutch] Op de hoogte blijven van OSGeo(.org|.nl) ontwikkelingen

[Dutch] Op de hoogte blijven van OSGeo(.org|.nl) ontwikkelingen

Just van den Broecke
Beste Mensen,

Er gebeurt veel de Open Source Geo-wereld, vooral internationaal, maar
hoe blijf je op de hoogte? Hier een tip: http://planet.osgeo.nl
Dit is een zgn "blog-aggregator": deze verzamelt alle weblogs van
OSGeo.org leden.

Of het nu om verslagen van de FOSS4G betreft, recentelijk in Seoul, of
plugins/nieuwe versies van QGIS: alles wat van belang is verschijnt
daar, soms meerdere malen.

Je kunt je eigen weblog ook aansluiten, zie:
http://wiki.osgeo.org/wiki/PlanetOSGeo. Als je na aanmelding je
weblog-artikel de categorie (of misschien tag?) "osgeo" geeft wordt deze
in "planet.osgeo.nl" opgenomen.

Op Smartphone of Tablet? Dan kan ik je de app "Feedly"
https://feedly.com aanraden. Die gebruik ik, maar er zullen er meer
zijn. Binnen Feedly: zoek op http://planet.osgeo.nl en je bent
geabonneerd op de planet.osgeo.nl-blogs.

Heb je een weblog van belang voor open source geo in Nederland dan
kunnen we deze ook aggregeren op http://osgeo.nl/community/blog. Laat
mij weten, dan voegen we je toe!

Hartelijke groet,

--Just

Re: [Dutch] Op de hoogte blijven van OSGeo(.org|.nl) ontwikkelingen

Just van den Broecke
De eerste link moet zijn: http://planet.osgeo.org ...

On 30-09-15 23:46, Just van den Broecke wrote:

> [...]
> geabonneerd op de planet.osgeo.nl-blogs.
>
> Heb je een weblog van belang voor open source geo in Nederland dan

kind regards / met vriendelijke groet,

--Just

Just van den Broecke  [hidden email]
Just Objects B.V.     tel +31 65 4268627 Skype: justb4
The Netherlands       http://www.justobjects.nl