[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

[Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Gert-Jan
Hallo sportievelingen,

Een dik half jaar gelden opperde Bart vd Eijnden al om vanuit NL op de
fiets naar de  -daar moet je bij zijn!_ FOSS4G conferentie in Bonn te
reizen.
Ik heb toen geprobeerd daar overheen te toepen door een bootreisje langs
de Rijn, Rijn, Rijn voor te stellen, maar dat blijkt een zeer ksotbare
aangelegenheid.

"La petite reine" gaat dus het vervoermiddel worden!

Wie heeft daar interesse in,
wie gaat welke dagen (alleen de conference zelf 24-26 aug, of ook
workshops vooraf en/of codesprints achteraf?),
wie weet er een leuke plek voor een stop-over (ruwweg ergens in Midden-
of Zuid-Limburg:  zeg ik als Amsterdammer)
wie wil dit organiseren?

Laat u horen!

groet,

Gert-Jan

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Raymond Nijssen
Hoi Gert-Jan,

Goed initiatief (ook van Bart!) maar ik ben niet zo'n lange afstand
fietser. Wel overweeg ik te gaan kamperen in Bonn, aangezien de
overdekte "venue" camping al lang vol is. Ik vond een echte camping
langs de Rijn, ongeveer 10km ten zuiden van Bonn. Prima te doen op de
fiets, met de auto en volgens mij ook per OV.

Zijn er meer geinteresseerden?

Groet,
Raymond

On 06-06-16 20:11, Gert-Jan van der Weijden (OSGeo.nl) wrote:

> [...]
> wie weet er een leuke plek voor een stop-over (ruwweg ergens in Midden-
> of Zuid-Limburg:  zeg ik als Amsterdammer)

Terglobo
Fahrenheitstraat 1
5223 BJ 's-Hertogenbosch
06 25 31 49 83

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

deduikertjes
hoi Gert-Jan, Raymond en anderen,

Ja natuurlijk wil ik op de fiets.
In principe ga ik naar de core conference, dus kan de voorliggende dagen
gefietst worden. Maar ik wil ook best eerder als dat nodig is.

Indien er voldoende gegadigden zijn wil ik wel een vertrekpunt en tijd
bepalen, route uitzetten, camping uitzoeken en reserveren. En verder
valt er volgens mij niet zoveel aan te organiseren.

@Raymond: ik zie die camping ook wel zitten.

groet, MArco

On 07-06-16 08:51, Raymond Nijssen wrote:

> [...]
>
> Groet,
> Raymond

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Bart van den Eijnden (OSGIS)-2
Ik heb maandag al een workshop waar ik moet meehelpen, dus was van plan za + zo te fietsen.

Maar kan ook nog zijn dat ik het vanaf mijn ouders (ZO Brabant) in 1 dag fiets.

Ben er nog niet helemaal over uit, maar ben wel benieuwd naar de plannen en of ik er eventueel bij aan kan haken.

Ook van belang, wat is het beoogde fietstempo ;-) ? Ik ben meer van de plus minus 25 km/h normaliter, veel harder dan dat red ik niet op dit soort afstanden.

Groeten,
Bart

> [...]
>
> @Raymond: ik zie die camping ook wel zitten.
>
> groet, MArco

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Beste Bart,

Het zou leuk zijn als je mee kan.

Precieze programma en fietssnelheid bepalen we met elkaar. Laten we maar
eens zien wie er allemaal mee willen.

Volgens mij hebben we nu als deelnemers:
(Bart),
Gert-Jan,
Marco

Da's nog niet veel ... Zijn er tegenwoordig zo weinig fietsers onder de
geo's? Ik meen me toch te herinneren dat dat anders was. Wellicht in die
tijd dat de schepen van hout en de mannen van staal waren?

Vriendelijke groet, MArco

On 10-06-16 11:30, Bart van den Eijnden wrote:

> [...]
>
> Groeten,
> Bart

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Johan Van de Wauw
Als jullie over Maastricht rijden (of eventueel Roermond) kunnen misschien wat Belgen meerijden.

Mvg,
Johan

Re: [Dutch] Op de fiets naar FOSS4G in Bonn!

Gert-Jan

Goed plan.

Dan kunnen op dag 1 het peleton uit Nederland en dat uit Belgie naar Roermond/Sittard/Maastricht rijden, en houden we voor dag 2 nog pakweg 120 km naar Bonn voor de boeg.

[...]

Mijzelf inclusief ken ik 3 geinteresseerden. Zal de vraag nog eens op onze mailinglijst gooien.

Mvg,
Johan

[...]

Ho Johan,

Kun je ook een navragen wanneer men zoal in Bonn wil aankomen.

Vanaf zondag 21 aug zijn er immers al codesprints, vanaf maandag 22 workshops.

Groeten,

[...]

Van 21-8 tot 26-8 staan Matthias Kuhn (een Zwitserse QGIS-er) en ik op
camping Siebengebirgsblick in Bonn. Mochten er meer geinteresseerden
zijn dan hoor ik het graag.

Groet,
Raymond

http://www.siebengebirgsblick.de/