[Dutch] Hacking for Sustainability

Willy Bakker
Beste OSGeo-ers,

Graag wil ik jullie langs dit kanaal attenderen op de Hacking for Sustainability meetup die donderdag a.s. vanaf 15 uur plaatsvindt in het Provinciehuis in Den Haag. Hacking for Sustainability is een app-competitie. Zie http://www.hackingforsustainability.nl/
@Waterbug presenteert donderdag zijn Bestrijdingsmiddelen API. Zie http://api.openh2o.nl/stof/
Zelf geef ik een korte presentatie over wandelroutenetwerken in OpenStreetMap.
Je kunt zelf ook nog steeds meedoen aan de app-competitie. Kom langs en pitch je idee, of help iemand anders om zijn of haar idee nog beter te maken.

Vriendelijke groet,
Willy Bakker

Re: [Dutch] Hacking for Sustainability

Paul Meems (Top-X)
Jammer genoeg staat mijn planning het niet toe om komende donderdag naar Den Haag te gaan.

Wie zit er achter de Bestrijdingsmiddelen API?
Ik wil graag met hem/haar in contact komen.

Met vriendelijke groet,

Paul

Op 5 september 2016 19:38 schreef Willy Bakker <[hidden email]>:
[...]

Simeon Nedkov
Hoi Paul,

jammer dat je er niet bij kunt zijn.

De Bestrijdingsmiddelen API wordt door @waterbug gebouwd, zie zijn Twitter [1] of kom langs in de Gitter chat [2], hij hangt daar actief rond.

Groet,
Simeon

On 06 Sep 2016, at 09:23, Paul Meems <[hidden email]> wrote:

[...]

Just van den Broecke
Hoi,

Kan er helaas niet bij zijn. Ben benieuwd naar Willy's OSM wandelroute
pres! Net weer 3 dagen Veluwe Zwerfpad erbij gelopen en zal die
toevoegen op:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Nederland_Wandelroutes

Hartelijke groet,

Just