[Dutch] Geoserver SLD voor GBKN

Paul Meems (Top-X)

Goedemorgen,

Ik heb wat GBKN data (lijnen, vlakken en punten voor labels) die ik in GeoServer wil laden.
Ik vroeg me af of iemand als eens een sld hiervoor heeft gemaakt, zodat de data er mooi uit komt te zien.

Alvast bedankt.

Groeten,

Paul Meems

Re: [Dutch] Geoserver SLD voor GBKN

Edward Mac Gillavry
Ha Paul,

Ken de GBKN zelf niet, maar ik dacht, dat het altijd alleen lijnen waren, die of vol blauw, vol rood of zwart waren? Misschien kan je inspiratie putten uit de lijngerichte visualisatie die is ontwikkeld voor BGT/IMGeo. Deze zou op de Geonovum website beschikbaar moeten zijn.