[Dutch] FOSS4G: Onder de OSGeo.nl Banier 19:00 BaseCamp

[Dutch] FOSS4G: Onder de OSGeo.nl Banier 19:00 BaseCamp

Just van den Broecke
Beste Bonn-gangers,

Voor degenen die naar de FOSS4G [1] in Bonn gaan: morgenavond is er een
Icebreaker [2] social event in BaseCamp Bonn [3]. Dat is altijd de
moeite waard mocht je al in Bonn zijn.

Met OSGeo.nl [4] willen we daar met onze (toekomstige) leden verzamelen,
ter kennismaking, uitwisseling en een mogelijk gezamelijk event later op
FOSS4G, bijv lunch op do in WCCB. Ik ken BaseCamp Bonn niet, maar ter
herkenning hangen we morgen ergens het zwarte OSGeo.nl spandoek/banier
met groen logo/letters op om daar te verzamelen vanaf plm 19:00. Code
Sprint is daar ook dus eerder mag.

Twittertag tijdens FOSS4G voor delen en op de hoogte blijven: #osgeonl.

Hoop velen van jullie morgen en deze week in Bonn te zien!

Links:
[1] http://2016.foss4g.org
[2] http://2016.foss4g.org/building-bridges.html#social-events
[3] http://www.basecamp-bonn.com
[4] http://osgeo.nl

Hartelijke groet namens OSGeo.nl bestuur,

--Just

Just van den Broecke
secretaris OSGeo.nl

Re: [Dutch] FOSS4G: Onder de OSGeo.nl Banier 19:00 BaseCamp Wo Avond

Just van den Broecke
Oeps: Icebreaker is op woensdagavond 24 aug!! Met dank aan Frank...

On 22-08-16 18:28, Just van den Broecke wrote:

> [...]
> [3] http://www.basecamp-bonn.com
> [4] http://osgeo.nl
>
> Hartelijke groet namens OSGeo.nl bestuur,

kind regards / met vriendelijke groet,

--Just

Just van den Broecke  [hidden email]
Just Objects B.V.     tel +31 65 4268627
The Netherlands       http://www.justobjects.nl