[Dutch] Even snuffelen

Y de wolff
Hallo Allen,

Ik heb de ambitie voor mijzelf te beginnen in de (opensource) geowereld. Niet gek dat ik snel op jullie gemeenschap stuitte. Ik wil natuurlijk geen spam naar jullie mailinglijst sturen. Het lijkt mij echter wel leuk om over dit onderwerp met mensen uit de geowereld in contact te komen. Als je meer over mijn onderneming wilt weten hoor ik dan ook graag van je!

Zelf ben ik de laatste jaren aardig fan geworden van Leaflet. Misschien kan ik op het gebied van leaflet wat terugbieden. Ik heb namelijk een simpele plugin voor Leaflet 1.0 en hoger geschreven waarmee je zonder verder instellingenwerk direct RD-lagen aan je leafletkaart toe kan voegen. Zie https://github.com/geoloep/Leaflet.RD. Met een andere startschaal ook te gebruiken met het ESRI tilingschema voor RD. Ik maak graag gebruik van opensource software en wil als het zo uitkomt ook zelf een bijdrage aan dat ecosysteem leveren.

Vriendelijke groet,

Ynte de Wolff

Re: [Dutch] Even snuffelen

Edward Mac Gillavry

Ynte,

Welkom op de mailinglijst. Er worden regelmatig ook bijeenkomsten georganiseerd, dus let op de website voor een komend event. Er zijn plannen voor een FOSS4GNL in Groningen: https://www.linkedin.com/pulse/open-data-een-bibliotheek-met-te-weinig-boeken-erik-meerburg.

www.linkedin.com
Telefoon. Rini van de gemeente Breda belde, met een vraag die me serieus aan het denken zette: “We hebben nu een boel data opengemaakt, ontsloten via

Hartelijk dank voor de link naar je repo. Da's juist een van de projectjes die ik op een to-dolijstje had staan. Snel maar eens mee aan de slag 😉

Groet,

Edward

[...]

github.com
Leaflet.RD - Adds support for the Amersfoort / RD New coordinate system

Vriendelijke groet,

Ynte de Wolff

Re: [Dutch] Even snuffelen

Just van den Broecke
Beste Ynte,

Ja welkom hier! Om op de hoogte te blijven kun je de OSGeo.nl website
volgen: https://osgeo.nl en de OSGeoNL Meetup https://www.meetup.com/OSGeoNL

Ik zie dat je een aantal mooie open source projecten gericht op NL hebt
op https://github.com/geoloep.

Met vriendelijke groet,

--Just

Just van den Broecke