[Dutch] 29 mei: bijeenkomst open source geo-viewers in Utrecht

[Dutch] 29 mei: bijeenkomst open source geo-viewers in Utrecht

Edward Mac Gillavry

Beste mensen,

Op 29 mei organiseren we samen met PDOK, Kadaster, gemeente A'dam en Code4NL een bijeenkomst over geo-viewers. Het doel van deze bijeenkomst is om meer deelnemers te verzamelen en om samen een eerste roadmap te maken voor de doorontwikkeling van NL Maps. De bijeenkomst vindt plaats in Utrecht.

Voor de agenda, locatie en aanmelden, kijk even op Meetup: https://www.meetup.com/Code-For-NL/events/250410635/.

Hopelijk tot dan!

Met vriendelijke groet,

Edward Mac Gillavry

Re: [Dutch] 29 mei: bijeenkomst open source geo-viewers in Utrecht

Paul van Genuchten
Ha Edward, ik vrees dat ik die dag niet kan, ik heb wel een suggestie, op Fossgis Bonn een presentatie gezien van https://github.com/meggsimum/wegue en daarna zelf wat mee gespeeld. Werkte erg lekker voor me om een uitbreiding op te schrijven (een csw search https://github.com/GeoCat/wegue/tree/searchwin).

Re: [Dutch] 29 mei: bijeenkomst open source geo-viewers in Utrecht

Edward Mac Gillavry
Bedankt voor je suggesties! Altijd fijn om een beetje inspiratie te krijgen.

Groet, Edward
[...]

Y de wolff
Doet mij denken aan het systeem waar ik aan knutsel, alleen gebruik ik Vue in combinatie met Leaflet in plaats van met Openlayers. Zie: https://github.com/geoloep/krite.

Groet, Ynte

Op 17 mei 2018 om 14:09 schreef Paul van Genuchten <[hidden email]>:
[...]

Just van den Broecke
Paul, Goede suggestie! Gebaseerd op Vue.js zie ik.

Recente geo-web-viewers zijn vooral gebaseerd op Angular (Google) of
ReactJS (Facebook) frameworks, maar Vue.js is een rijzende ster:
https://medium.com/embrace-technology/why-do-developers-now-compare-vue-js-to-javascript-giants-angular-and-react-748a5b840323

Groet,

Just