3.0 varning

Backman Per

Hej!

När jag skulle ta bort några objekt som ligger i en oracletabell och lästs upp till QGIS 3.01 visades en bugg. När jag markerade två objekt och tryckte på delete då försvann tre (eventuellt fler utanför bild). Samma manöver i 2.18 fungerar alldeles utmärkt.

Mvh

/Per B

Per Backman

GIS och digitala kartor